Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 14019/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: a)prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. b)kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. c)sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. d)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. e)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. f)uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. g)egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy robót. h)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. i)kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. j)zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. k)kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót dokumentów. l)kontrola postępu wykonywanych robót. m)potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. n)weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. o)uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. p)uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. q)zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) Trasa dróg w terenie równinnym- 1,30 km. I.ROBOTY ZIEMNE: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15 t na odl. do 1 km. Grunt kat. III-IV- 225,00 m3 2.Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM). Nasyp o wysokości do 3,00 m. Grunt kategorii III- 225,00 m3 3.Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi. Grunt spoisty kategorii III- 225,00 m3 II.PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI- 3 SZT.: 1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości nawierzchni 15 cm- 54,00 m2 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV- 54,00 m2 3.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm- 54,00 m2 4.Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 60 cm z zastosowaniem kruszywa- 27,00 m 5.Ułożenie mechaniczne rur betonowych lub żelbetowych o średnicy 60 cm na gotowym fundamencie. Przepust jednootworowy- 27,00 m 6.Zasypanie wykopów przepustu wraz z zagęszczeniem warstwy piasku gr. 25 cm. Grunt kat. I-II- 13,50 m3 7.Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm- 54,00 m2 8.Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie. Grunt kategorii I-III- 60,00 m2 III.NAWIERZCHNIA: 1.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu- 7 150,00 m2 2.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 7 150,00 m2 3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową, standard II, w ilości 50 kg/m2, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t- 357,50 t 4.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 7 150,00 m2 5.Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfalt. standard II, warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam. samowyładowczym 15-20 t - 7 150,00 m2 6.Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem- 520,00 m2 IV.ZJAZDY- 31 SZT. (4x4 m): nawierzchnia z kamienia tłuczonego frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm- 496,00 m2 V.POBOCZA SZER. 0,75 m: nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto- gliniastych, grunt rodzimy gliniasty, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 1 875,00 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy, 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach