Przetargi.pl
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. 2. Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego obejmuje: 1) nadzór nad procesem projektowania budowlanego i odbiór dokumentacji projektowej, w szczególności: a) koordynacja procedurą uzgodnień formalno-prawnych stron kontraktu budowlanego zakresie projektowania budowlanego; b) bieżący monitoring prac projektowych; c) inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe; d) merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji; e) koordynacja procedurą odbioru prac projektowych, 2) nadzór w branży drogowej, kolejowej, sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej, teletechnicznej i telekomunikacyjnej oraz prace obejmujące: a) obsługę geodezyjną inwestycji, b) obsługę laboratoryjną inwestycji, c) zapewnienie we własnym zakresie miejsca prowadzenia rad budowy i pełnego dostępu do dokumentów budowy, a także: 3) nadzór nad robotami objętymi zadaniem jw. w czasie trwania okresu gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót (tj. 5 lat i 6 miesięcy od daty odbioru końcowego robót). 3. Termin realizacji zadania - 15 luty 2015r. 1) Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego pn.Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego oraz dokumentacji projektowej Budowy oświetlenia drogowego Nowy Kisielin, ul. Syrkiewicza - część II stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Ustala się poniższe terminy realizacji wykonania zadania w zakresie robót budowlanych: 1) etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 20 czerwca 2014r., 2) etap II - wykonanie dokumentacji projektowej budowy peronu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 21 lipca 2014r., 3) etap III - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni w terminie do dnia 31 października 2014r., 4) etap IV - wykonanie pozostałych robót budowlanych w terminie do dnia 15 grudnia 2014r. 5) etap V - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na zrealizowane obiekty w terminie do 15 stycznia 2015r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot umowy na okres wykonywania robót. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia, 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 tekst jednolity).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach