Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie gminy Janów Lubelski, w systemie zaprojektuj i wybuduj, w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) konstrukcyjno - budowlanej

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8724310 , fax. 015 8724670
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    ul. Zamoyskiego 59 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8724310, fax. 015 8724670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie gminy Janów Lubelski, w systemie zaprojektuj i wybuduj, w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) konstrukcyjno - budowlanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie gminy Janów Lubelski, w systemie zaprojektuj i wybuduj, w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) konstrukcyjno - budowlanej w części obejmującej: 1) wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz ze zgłoszeniem do Starostwa, jeżeli jest wymagane, dla montażu: a) 1037 instalacji solarnych dla budynków prywatnych, b) 3 instalacji solarnych dla budynków użyteczności publicznej wyposażonych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet, c) 173 kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę dla budynków prywatnych, 2) zainstalowanie wg opracowanej dokumentacji projektowej: a) 1037 kpl instalacji solarnych w budynkach prywatnych, b) 3 instalacji solarnych w budynkach użyteczności publicznej wyposażonych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet, c) 173 kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych, 3) rozruch technologiczny instalacji solarnych, 4) rozruch technologiczny kotłowni. Roboty objęte nadzorem inwestorskim realizowane będą przez trzech wykonawców wyłonionych w odrębnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wykonawca projektujący i wykonujący instalacje solarne dla budynków prywatnych oraz dla budynków użyteczności publicznej, wykonawca projektujący i montujący kotły centralnego ogrzewania w budynkach prywatnych oraz wykonawca projektujący i wykonujący specjalny serwis (portalu) internetowego. Wykonawcy robót objętych nadzorem inwestorskim projektując i wykonując poszczególne roboty muszą ze sobą współpracować. Wykonawcy robót objętych nadzorem inwestorskim będą realizować poszczególne zadania wg Harmonogramu rzeczowo-finansowego zaakceptowanego przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) nadzór nad prawidłowym wykonaniem dokumentacji projektowej - zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, poprzez sprawdzenie i akceptację dokumentacji projektowej przed jej odbiorem w zakresie jej kompletności, jakości i zgodności z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także konsultacja merytoryczna w zakresie przygotowania projektu budowlanego (tj. udział w spotkaniach z projektantami, ocena rozwiązań projektowych), 2) nadzór nad uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń i zezwoleń do prowadzenia inwestycji, 3) nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót budowlanych, 4) nadzór nad prawidłową współpracą poszczególnych wykonawców robót objętych nadzorem - dotyczy to 146 budynków prywatnych, w których będą zamontowane instalacje solarne oraz kotły centralnego ogrzewania, 5) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 8) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót, 9) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 10) udział w przekazywaniu placu budowy wykonawcy zadania objętego nadzorem inwestorskim, 11) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego w sprawie realizacji zadania objętego nadzorem inwestorskim, 12) obecność na budowie na każde wezwanie zamawiającego i wykonawcy zadania objętego nadzorem inwestorskim, 13) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur częściowych i faktury końcowej wystawionej przez wykonawcę zadania objętego nadzorem inwestorskim, dokonanie rozliczenia częściowego i końcowego tego zadania, 14) przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 15) informowanie na bieżąco zamawiającego o przebiegu prac, 16) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - wizytowanie terenu prowadzenia robót powinno być dokonywane przez wykonawcę co najmniej raz dziennie w czasie prowadzenia robót na każdym obiekcie. 2. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, np. koszty dojazdu na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, koszty materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia itp., ponosi wykonawca. 3. Orientacyjna wartość robót objętych nadzorem inwestorskim wynosi ok. 10 500 000,00 zł brutto. 4.Zakończenie robót objętych nadzorem inwestorskim planowane jest na 30.09.2015 r. 5. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia, dotyczący robót budowlanych, nad którymi ma być realizowany nadzór inwestorski, zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz opis techniczny sterowników umożliwiających wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet, które stanowią integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach