Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakres usługi obejmuje : a. nadzór merytoryczny nad przygotowaniem materiałów przetargowych na zadanie pn. Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego, związanych z wyłonieniem wykonawcy (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami, b. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz harmonogramu rzeczowego robót do SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej - w 2egzemplarzach, c. sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentów przetargowych wymagających wiedzy specjalistycznej w zakresie spraw budowlanych (w tym wykazu wykonanych robót budowlanych, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, kosztorysów ofertowych, uprawnień w wymaganych specjalnościach, d. kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, e. kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, f. kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, w zakresie terminowości i ich wykonywania. g. kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, h. kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania, kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót, i. przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, j. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, k. kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, l. potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, ł. uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, m. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, n. dojazd i pobyt na plac budowy według potrzeb, nie mniej niż raz w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych wypadkach na każde telefoniczne wezwanie zamawiającego, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, o. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. p. merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosku o płatność z zachowaniem zasad i dokumentów obowiązujących w umowie na dofinansowanie projektu Rozbudowa DomuPomocy Społecznej im. Bł. Arc. J. A. Nowowiejskiego w Brwilnie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej RPO Województwa Mazowieckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach