Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów

Gmina Gostynin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360752 , fax. 024 2360769
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostynin
    Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360752, fax. 024 2360769
    REGON: 61002285400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje : 1/ kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2/ kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3/ kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4/ kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5/ kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6/ kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placów budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9/ kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 10/ potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 11/ uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 13/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 14/ pomocy merytorycznej w przygotowaniu ewentualnie ponownie materiałów do postępowania przetargowego (wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami) na realizację zadania przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów 15/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach