Przetargi.pl
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Pruszkowie - Etap II

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 588 002 , fax. 227 287 138
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 42404
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 588 002, fax. 227 287 138
    REGON: 31029000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Pruszkowie - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa i modernizacja Szpitala Powiatowego w Pruszkowie - Etap II". 2. Przedmiot zadania obejmuje: 1) Niski parter budynku. Zaprojektowanie, wybudowanie i wyposażenie pomieszczeń na niskim parterze, tj. Centralnej Sterylizatorni, Zakładu Diagnostyki Obrazowej, Pracowni Badań Endoskopowych oraz Baru (tylko budowa, bez wyposażenia) z pomieszczeniami technologicznymi oraz wyposażenie w nowy sprzęt i przeniesienie już istniejącego u Zamawiającego sprzętu do wybudowanych nowych pomieszczeń wg PFU 2) Budowę parteru budynku zgodnie z dokumentacją projektową i pozostawienie jako „open space” przyszłego oddziału 20 łóżkowego z wymaganym zapleczem, na poziomie parteru. 3) Wybudowanie I piętra i wyposażenie bloku operacyjnego, bloku porodowego z salą cięć cesarskich wraz z wymaganym zapleczem, na poziomie I piętra 4) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich badań i uzgodnień dla likwidacji istniejącej studni głębinowej oraz wybudowanie nowego ujęcia wody dla awaryjnego zabezpieczenia szpitala w wodę 5) Wymianę węzła cieplnego, spełniającego warunki i wymagania określone w obowiązujących przepisach dla zwiększonej powierzchni użytkowej 3. Przedmiot zadania obejmuje jak wyżej, a w tym również: 1) Przeniesienie (usuniecie starej i wykonanie nowej) studni awaryjnej, głębinowej zgodnie z obowiązującym prawem (wodnym, budowlanym i wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi) wraz z uzupełnieniem wszystkich instalacji dla zasilania istniejącego szpitala oraz nowobudowanego budynku, roboty obejmują wszelkie roboty towarzyszące zadaniu, a ponad to docelowo na niskim parterze nowobudowanego budynku należy dostarczyć, zamontować i uruchomić stację uzdatniania wody dla całego szpitala dla źródła awaryjnego wody – nowej studni. Całość zadania musi posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i badania wody dla studni głębinowej zasilania awaryjnego w wodę pitną dla szpitala Dokumentacja istniejącej studni jest do wglądu u zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać dokumentację dla nowej studni, która ma spełniać wszelkie wymagania formalno-prawne 2) dokonanie remontu węzła cieplnego około 1MW, projekt dostarczy biuro projektowe WK Architekci 3) wymiana instalacji przewodu sterującego uruchamiającego samostart agregatu prądotwórczego, przebudowa, zakup i montaż zasilania podstawowego i gwarantowanego dla obiektów szpitalnych z montażem systemu informującego sms o stanie agregatu prądotwórczego z samostartem i układem SZR wraz z pracami towarzyszącymi w zakresie robót budowlano – montażowych oraz pozostałych robót towarzyszących Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać dokumentację wymienione czynności należy wykonać przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2. 4. Przedmiot zadania obejmuje również: W trakcie realizacji robot: 1) Przekazywanie wykonawcy robot dokumentacji projektowej i protokolarne wprowadzenie na teren budowy. 2) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robot z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do kontrolowania budowy w sposób zapewniający prawidłowy nadzór, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, uwzględniając narady koordynacyjne. 3) Sprawdzenie jakości wykonania robot, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Kontrola i odbiór robot budowlanych ulegających zakryciu. 5) Prowadzenie wpisów do dziennika budowy. 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robot, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy. 7) Dołożenie starań minimalizujących wpływ prowadzonych prac na funkcjonujące w sąsiedztwie oddziały szpitalne. 8) Współpraca z nadzorem autorskim pełnionym na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego. 9) Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawców na placu budowy przepisów p. poz i bhp. oraz egzekwowanie od nich utrzymania ogólnego porządku na budowie. 10) Bieżyce pisemne, nie rzadziej niż cotygodniowe, informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robot. Na etapie odbioru robot i po dokonaniu odbioru: 11) Przygotowywanie i dokonywanie odbiorów częściowych robot oraz odbioru końcowego z udziałem Zamawiającego i przyszłych użytkowników. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robot w dzienniku budowy, b) sprawdzenia kompletności i akceptacji dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przekazanej przez Wykonawcy przed odbiorem końcowym, c) udziału w pracach komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, d) udziału w odbiorach inwestycji przez służby zewnętrzne tj. Straż Pożarna, PIP, SANEPID, PINB, 12) Sprawdzenie i uczestniczenie w przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji po wykonawczej oraz wszystkich dokumentów pozwalających na całkowite zakończenie zadania inwestycyjnego. 13) Przygotowanie (kompletacja) dokumenty niezbędne do zgłoszenia we właściwym organie administracji publicznej zakończenia budowy i uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu jeżeli jest to wymagane właściwymi przepisami prawa; 14) Współpraca z Zamawiającym przy sporządzeniu rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji; 15) Współpraca z Zamawiającym w zakresie dotyczącym negocjacji w sprawie roszczeń i sporów mogących powstać na gruncie umowy z wykonawcy robot budowlanych; 16) Sygnalizowanie na piśmie Zamawiającemu wykonania robot w sposób niezgodny z umową i projektem. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru w każdej branży będącej przedmiotem zamówienia w ramach zadania inspektorów branżowych z odpowiednimi uprawnieniami. 6. W ramach przedmiotu zamówienia, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego, warunkami wydanych decyzji i uzgodnień oraz umowę zawartą z Wykonawcą robot budowlanych, 2) Przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów dokumentów obowiązujących w trakcie realizacji umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego, m.in. wzór wniosku materiałowego, raportu Wykonawcy, raportu Nadzoru, 3) Opiniowanie i przedkładanie Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogramów rzeczowo - finansowych dla realizacji robot budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkich zmian wprowadzanych do tych harmonogramów, 4) Kontrola zgodności z zatwierdzonym harmonogramem przebiegu realizacji przedmiotu umowy z wykonawcą i informowanie Zamawiającego o stwierdzonych każdorazowo odstępstwach, 5) Udział w naradach technicznych organizowanych przez Wykonawcy lub Zamawiającego oraz sporządzanie pisemnych protokołów z tych narad, 6) Kontrola realizowanych przez wykonawcy robot budowlanych poprzez zapewnienie obecności inspektorów nadzoru na terenie budowy, 7) Sporządzenie opinii dotyczących wad i usterek w wykonaniu przedmiotu umowy z Wykonawcą, wraz z wyznaczeniem terminu na ich usunięcie, i powiadamianie Zamawiającego o usunięciu stwierdzonych wad i usterek, 8) Sporządzanie raz w miesiącu Raportu opisującego stan zaawansowania robot budowlanych z podaniem wszystkich problemów, zagrożeń i opóźnień w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego, 9) Opiniowanie i weryfikowanie wniosków Wykonawcy oraz rekomendowanie Zamawiającemu sposobu rozstrzygniecie wraz z uzasadnieniem, 10) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, 11) Uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający jako inwestor robot budowlanych realizowanych przez Wykonawcę, m.in. przekazanie Wykonawcy placu budowy, rejestracja dzienników budowy, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia robot odpowiednim organom i instytucjom, przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie decyzji w sprawie udzielenia pozwolenia na użytkowanie, 12) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robot budowlanych i przekazywanie jej wraz z Raportem miesięcznym Zamawiającemu, 13) Potwierdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej oraz niezbędnych instrukcji eksploatacji i obsługi, opracowanych przez Wykonawcy, 14) Szybkie reagowanie na wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na wykonanie robot budowalnych, nie dłuższe niż 24 godziny od chwili ich wystąpienia, 7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy: 1) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 2) Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą wykonywanie czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 3) Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do opracowania projektu budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – przykład zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 i nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1 powyżej. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 9. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 14 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokument, o których mowa w ust. 11 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 11 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 12 powyżej stosuje się odpowiednio. 14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 16. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W takiej sytuacji zaleca się aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach