Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
- Data zamieszczenia: 2012-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41 41
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
REGON: 01497631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej 1515 Kopiska - Jaktorów - Maruna - Makówka z budową kanału deszczowego - ulica Chełmońskiego w Jaktorowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Inspektor Nadzoru - Koordynator, jako przedstawiciel Zamawiającego, będzie sprawował nadzór inwestorski nad wykonaniem przebudowy drogi powiatowej na odc. od km 0+011 do km 1+012 wraz z budową chodnika, ciągu pieszo-rowerowego, zatoki postojowej, zjazdów do posesji, włączeń w ulice boczne, wykonaniem oznakowania poziomego grubowarstwowego, pionowego, zamontowaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu - wygrodzeniem barierami. Zakres robót obejmuje również budowę kanału deszczowego dł. 990 m z przykanalikami na przebudowywanym odcinku drogi. Wykonawca usługi - Inspektor Nadzoru, jako przedstawiciel Zamawiającego, będzie sprawował nadzór inwestorski zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy na pełnienie nadzoru stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ oraz warunkami zawartymi w dokumentach określających zakres nadzorowanych robót budowlanych drogowych i sanitarnych - stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie inspektora nadzoru inwestorskiego przez; 1.jedną osobę - pełniącą rolę inspektora nadzoru inwestorskiego - Koordynatora usługi, posiadającą uprawnienia budowane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej bez ograniczeń, uprawniające do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych drogowych, 2. jedną osobę - pełniącą rolę inspektora nadzoru robót instalacyjnych, posiadającą uprawnienia budowane instalacyjne obejmujące sieci wodociągowe i kanalizacyjne, bez ograniczeń, uprawniające do pełnienia nadzoru nad budową kanału deszczowego. Zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień, Wykonawcy Usługi: Zakres usługi obejmuje pełnienie stałego codziennego nadzoru inwestorskiego na budowie w czasie realizacji robót budowlanych drogowych związanych z przebudową drogi powiatowej oraz robót budowlanych sanitarnych w zakresie budowy kanału deszczowego przez Zespół Inspektorów - inspektora robót drogowych i inspektora robót sanitarnych. 1. Nadzór nad realizacją poszczególnych robót powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z warunkami określonymi w Umowie na wykonanie robót, przez zespół inspektorów to jest: inspektora nadzoru robót drogowych - Koordynatora usługi oraz Inspektora robót sanitarnych w zakresie pełnienia nadzoru nad budową kanału deszczowego. 2. Ogólne zadania inspektorów nadzoru polegają na podejmowaniu decyzji we wszystkich sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. W sprawach finansowych i prawnych Koordynator usługi podejmuje decyzje po uprzednim uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 4. Pełniąc obowiązki inspektor nadzoru - Koordynator usługi, wydaje polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. 5.Koordynator usługi organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę. 6.Koordynator usługi decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu urządzeń i materiałów przewidzianych do realizacji robót. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w Umowie i dokumentach stanowiących jej integralne składniki. 7.Koordynator usługi, podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje, które dotyczą: a.wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, b.akceptacji kierownika robót wyznaczonego przez wykonawcę oraz cofnięcia wcześniejszych akceptacji, c.żądania usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę, d.dopilnowania zapewnienia ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z Umową, e.udzielania Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót objętych Umową z wykonawcą robót budowlanych, f.wnioskowania w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, g.uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, h.wnioskowania i opiniowania wniosków w sprawach spornych dotyczących robót objętych Umową z wykonawcą robót budowlanych, i.dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramów i uaktualnionych harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiającego, j.wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z warunkami Umowy z wykonawcą robót budowlanych i przepisami BHP, k.dopilnowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i stosowania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, l.organizowania narad koordynacyjnych (Rada budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie 3 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z Wykonawcą, m.Inspektor nadzoru zwoła pierwszą Radę budowy w terminie nie później niż 10 dni od daty wprowadzenia Wykonawcy na budowę, częstotliwość kolejnych narad ustali inspektor nadzoru w zależności od potrzeb związanych z trudnością realizacji robót i występujących utrudnieniach, n.kontrolowania składowania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, o.zaakceptowaniu sprzętu i środków transportowych używanych do robót, co do zgodności ich z przeznaczeniem, p.weryfikacji i zatwierdzenia systemu kontroli robót (PZJ) przedstawionego przez Wykonawcę. Pozostałe obowiązki:a.ustalanie metody i zasady obmiaru robót oraz uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót dokonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, b.sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, c.dokonywanie odbioru technicznego: robót zanikających, odbioru częściowego robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych d.sprawdzanie zestawień Wykonawcy robót budowlanych wartości zakończonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty oraz opracowywanie informacji z postępu robót, poświadczanie terminu zakończenia robót, e.stwierdzanie wnioskowania zakończenia robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie go Zmawiającemu w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym, f.dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy, g.rozliczanie Umowy w przypadku wypowiedzenia umowy, h.prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową, właścicielami urządzeń oraz właścicielami sąsiadujących gruntów, i.składanie do Zamawiającego pisemnych informacji z postępu robót (finansowego i rzeczowego) oraz z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru z częstotliwością ustaloną na pierwszej Radzie Budowy, j.uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym (gwarancja na wykonanie robót budowlanych wynosi 36 miesięcy), k.wydania opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego wykonanych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06