Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6802300 , fax. (058) 6802320
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
ul. 3 Maja 9A 9A
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 058 6802300, fax. (058) 6802320
REGON: 19167512600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ IM. LUBOMIRA SZOPIŃSKIEGO W KOŚCIERZYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje nadzór w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej. Roboty budowlane obejmują m.in. - modernizację i przebudowę części istniejącej: zaplecza, garderób, sanitariatów, - modernizację sali widowiskowej z montażem urządzeń nagłaśniających i wizualizacyjnych - rozbudowę baru, - dobudowę części zaplecza na poziomie piwnicy z przeznaczeniem m.in. na stanowiska garażowe, wentylatorownię; na poziomie parteru, toalet i szatni; na poziomie piętra z przeznaczeniem na salę konferencyjną, 3 sale wielofunkcyjne, biura, magazyny, szatnie, toalety, pomieszczenia socjalne - wykonanie elewacji, - wykonanie przebudowy i rozbudowy instalacji wewnętrznych - zagospodarowanie terenu poprzez budowę miejsc postojowych, - montaż windy dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 2.500 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)÷3) ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2.2.Potencjał kadrowy 1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnym doświadczeniem, kwalifikacjami i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1)Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - Szef Zespołu Nadzoru - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania nadzorował roboty budowlane o łącznej wartości min. 10.000.000 PLN brutto 2)Inspektor Nadzoru branży sanitarnej - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych branży instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych, 3)Inspektor Nadzoru branży elektroenergetycznej - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1.; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków, opisanych w pkt 7.2 IDW, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 7.2.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB
Dodano: 2016-07-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w Lędowie.
Dodano: 2016-06-13 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przejścia podziemnego w ciągu ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-05-02 - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Nr 1: Budowa drogi gminnej 110012G ul. Długiej w Łebczu Nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w Łebczu
Dodano: 2016-04-27 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu :Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2016-04-15 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przegubów Nr P-88 oraz P-83w i P-83z w ciągu Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja ul. Przemysłowej w Gdyni.
Dodano: 2015-10-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera na zadaniu - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 i 229 na odcinku od Starogardu Gdańskiego przez Jabłowo do węzła autostrady A1 w trakcie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji/ rękojmi
Dodano: 2015-10-21