Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła – likwidacja indywidualnych kotłowni lub palenisk węglowych” w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 50658982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła – likwidacja indywidualnych kotłowni lub palenisk węglowych” w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła – likwidacja indywidualnych kotłowni lub palenisk węglowych” w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski. 2. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV): CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi CPV 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli 3. Całość inwestycji realizowana jest w ramach projektu pn. Strategie niskoemisyjne na terenie miasta Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF. 4. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: 1) Demontaż i utylizacja przez dostawcę kotłów węglowych – 70 szt., 2) Montaż kotłów na pellet – 66 szt. o parametrach technicznych: a) kocioł na paliwo biomasa (pellet) o mocy odpowiedniej do pokrycia 100% zapotrzebowania na energię dla potrzeb ogrzewania budynku i ogrzania wody użytkowej, b) kocioł na pellet – 5 klasa wg PN-EN 303-5:2012, c) sprawność nominalna nie mniejsza niż 80%, d) kotły powinny być podłączone przez zespoloną armaturę hydrauliczną, z elektroniczną pompą obiegową i do cwu; zaworami zwrotnymi, kulowymi zaworami odcinających oraz manometrów i termometrów. Maksymalne ciśnienie robocze 0,25 MPa, maksymalna temperatura robocza do 100°C, zawór termoregulacyjny czterodrogowy z siłownikiem w celu osiągnięcia minimalnej temperatury wody powrotnej do kotła na poziomie 60°C. Temperatura robocza kotła musi być utrzymywana na stałym poziomie 70-80°C, e) pojemność zasobnika na pellet dobrana w ten sposób, aby zapewnić możliwość co najmniej 3-dniowej pracy kotła bez konieczności załadunku paliwa, f) wbudowane zabezpieczenia przed przegrzaniem i cofnięciem płomienia do zbiornika paliwa, g) palnik przystosowany do spalania tylko pelletu, h) palnik przystosowany do spalania pelletu klasy A;A1 i B, i) obudowy kotłów powinny być malowane proszkowo, j) kotły powinny posiadać funkcję automatycznego zapłonu paliwa dla pelletu. 3) Montaż kotłów na olej – 4 szt. o parametrach technicznych: Projekt obejmuje instalację i urządzenia kotłowni oraz składu paliwa. Zaprojektowano kotłownię wodną pracującą w systemie zamkniętym, z wymuszonym obiegiem czynnika grzewczego o parametrach do 85/65 C. W ramach projektu przewiduje się całkowity demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe. Zaprojektowano kotłownię opalaną olejem opałowym lekkim, pracującą na potrzeby ogrzewania oraz przygotowania ciepłej wody dla budynku domu jednorodzinnego. Jako źródło ciepła dobrano kocioł dwufunkcyjny o mocy nominalnej 15-20 kW. Kocioł z automatyką zabezpieczającą i sterownikiem do pracy z płynnie obniżaną temperaturą wody w kotle z regulacją dla 1 obiegu grzewczego z mieszaczem i obiegu cieplej wody. Rurociągi technologiczne zaprojektowano z rur stalowych ze szwem wg PN-74/H-74200, łączonych przez spawanie. Jako armaturę odcinającą projektuje się zawory kulowe. Dla kontroli parametrów nieobjętych automatyką zaprojektowano manometry i termometry tarczowe. 5. Do zadań nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu zadań będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz.1202 ze zm.). 2) reprezentowanie Inwestora w miejscu realizacji projektu poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, zasadami sztuki budowlanej oraz z zapisami umów pomiędzy Zamawiającym a dostawcą, 3) nadzór w zakresie branży sanitarnej przez inspektora posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, 4) sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania prac demontażowych i montażowych przez dostawcę wyłonionego w drodze przetargu, kontrola dostawcy w zakresie utylizacji zdemontowanych kotłów węglowych, 5) sprawdzanie / kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, branżowymi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzenie zgodności montowanych urządzeń grzewczych z założonymi w projekcie, wraz z potwierdzeniem, czy urządzenia te są zgodne z oceną energetyczną założoną w audytach energetycznych, czy nie wprowadzono w nich nieuprawnionych modyfikacji, 7) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego i dostawcy, 8) weryfikacja i akceptacja łącznie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego szczegółowe etapy i wartości prac, 9) kontrola i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem, 10) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazaniem jej w użytkowanie; uczestniczenie w pracach komisji odbiorów częściowych i końcowych, kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne uprawnione organy, nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli, 11) niezwłoczne informowanie o faktach mających istotny wpływ na prawidłową realizację Projektu, 12) udzielanie fachowego doradztwa mieszkańcom w zakresie obsługi kotłów, 13) uczestniczenie w próbach, testach, badaniach, obmiarach, odbiorach technicznych i odbiorze końcowym robót, 14) uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych, kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, 15) odpowiedzialność za powierzone mu obowiązki, w szczególności za odbiory techniczne, świadomość realizacji inwestycji zgodnie z: a) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe”, polskimi normami, właściwymi przepisami prawa, b) Zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, a w szczególności Regulaminem Oceny i Wyboru Projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF, nr naboru: RPPD.05.04.01-IZ.00-20-001/17, 16) zapoznanie się z uproszczoną dokumentacją techniczną kotłowni na olej opałowy mocy od 15-25 kW, uproszczoną dokumentacją techniczną kotłowni na paliwo stałe biomasa mocy 15-35 kW – układ zamknięty – pellet, uproszczoną dokumentacją audytu energetycznego dla użytkowników prywatnych biorących udział w projekcie, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, warunkami zgłoszenia oraz warunkami w terenie. 6. Szacunkowa wartość inwestycji objętych nadzorem wynosi ok. 983.880,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające doświadczenie inspektora nadzoru – jeżeli Wykonawca zamierza uzyskać dodatkowe punkty. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie – jeżeli dotyczy a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ – jeżeli dotyczy. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach