Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym

Gmina Czerwińsk nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2315075 , fax. 024 2315199
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwińsk nad Wisłą
    ul. Wł. Jagiełły 16 16
    09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 024 2315075, fax. 024 2315199
    REGON: 61101571500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym. Pełnienie nadzoru obejmuje: 1. pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3. bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy, 4. prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 5. zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6. udział w czynnościach odbioru końcowego, w czynnościach odbiorów częściowych oraz w czynnościach odbiorów robót ulegających zakryciu inwestycji określonych w umowie z wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz w czynnościach odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7. wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj.: przerwanie, inwentaryzacja, itp., 8. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych a także innych na wezwanie Zamawiającego, 9. uczestnictwo w radach budowy. Nadzór inwestorski pełniony będzie nad poszczególnymi etapami zadania inwestycyjnego: Rok 2010 a) I etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji I etapu do 31 grudnia 2010 roku 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Przygotowanie terenu i roboty rozbiórkowe zewnętrzne (bez opłat za wycinkę drzew) 2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne i uzupełniające 3. Roboty ziemne 4. Ławy fundamentowe 5. Stopy fundamentowe 6. Zbrojenie ław i stóp fundamentowych 7. Izolacje p-w i cieplne ław i stóp fundamentowych 8. Ściana oporowa przy wejściu do kotłowni 9. Płyty PZ-1, PZ-2, DW-1 10. Podciągi P1, P2,P2,P3,P4,P5,P6 11. Słupy i rdzenie żelbetowe 12. Płyty stropowe i wieńce - parter 13. Płyty stropowe i wieńce - piętro 14. Wieńce W1, W1A, W1B 15. Płyty widowni 16. Nadproża N4.7,N1.6,N16a,N15,N1.1,N1.8,N3.1 17. Podciągi, słupy stalowe, tężniki pionowe i poziome 18. Schody SchW-3 19. Schody SchW-1 20. Schody SCH1 szt.2 21. Schody SchW-2 22. Ściany i ścianki działowe 23. Konstrukcja z drewna klejonego 24. Stropodach nad salą sportową 25. Stropodach nad zespołem towarzyszącym 26. Konstrukcja drewniana dachu 27. Pokrycie dachu nad poddaszem nieużytkowym 28. Kominy Rok 2011 b) II etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku 1. Roboty budowlano-montażowe I. Realizacja od 02.01.2011r. do 31.03.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Ścianki wewnętrzne aluminiowe 2. Tynki i okładziny wewnętrzne II. Realizacja od 01.04.2011r. do 30.06.2011 r. 1. Prace instalacyjne 1. Instalacja wod.kan. część istniejąca 2. Instalacja wod.kan. część projektowana 3. Zewnętrzna kanalizacja sanitarna 4. Instalacja wentylacji sali gimnastycznej 5. Instalacja wentylacji zaplecza III. Realizacja od 01.07.2011 r. do 30.11.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe i prace instalacyjne Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Kotłownia 2. Instalacja c.o. część starej szkoły 3. Instalacja c.o. część nowa szkoły 4. Węzeł cieplny 5. Instalacje elektryczne 6. Roboty remontowe w kotłowni 7. Posadzki 8. Stolarka okienna i parapety wewnętrzne 9. Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne 10. Obróbki blacharskie Rok 2012 c) III etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji III etapu do 30 października 2012 roku I. Realizacja od 02. 01. 2012 r. do 30.06.2012 r. 1. Roboty budowlano-montażowe 11. Ścianki szklane zewnętrzne aluminiowe systemowe 12. Roboty malarskie 13. Elewacja rozbudowy i części przebudowywanej 14. Okładziny zewnętrzne i wycieraczki 15. Balustrady II. Realizacja od 01.07.2012r. do 31.10.2012 r. 1. Wyposażenie 1. Wyposażenie 1.1. Wyposażenie hali sportowej 1.2. Wyposażenie przebieralni 1.3. Wyposażenie siłowni 1.4. Pozostały sprzęt gimnastyczny 1.5. Wyposażenie sali ćwiczeń korekcyjnych 1.6. Pozostałe wyposażenie obiektu Kompletna dokumentacja budowlana niezbędna do sprawowania nadzoru inwestorskiego dostępna jest w siedzibie Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Władysława Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, pok. nr 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach