Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa Gimnazjum w Radzyminie przy ul. 11 -go Listopada i ul. Batorego

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-62-92/93 , fax. 0-22 786-51-95
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-62-92/93, fax. 0-22 786-51-95
    REGON: 01326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa Gimnazjum w Radzyminie przy ul. 11 -go Listopada i ul. Batorego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa Gimnazjum w Radzyminie przy ul. 11 -go Listopada i ul. Batorego, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, zgodnie z warunkami SIWZ, decyzją o pozwoleniu na budowę, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych realizującym zadanie inwestycyjne. Postępowanie przetargowe na budowę Gimnazjum zadania zostało zakończone. Ogłoszenie w BZP nr 213124-2014 z dnia 25.06.2014 r. Szczegółowy opis tego zadania znajduje się na stronie internetowej www.radzymin.pl. Wymagane specjalności: - konstrukcyjno-budowlana, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - drogowa. Koordynatorem zespołu inspektorów nadzoru będzie inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1. Obowiązki Wykonawcy obejmować będą w szczególności: 1) analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, 2) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, 3) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych, 4) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 5) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego, 6) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania, 7) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych, 8) opiniowanie - w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, 9) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami Zamawiającego, 10) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót szczegółowych harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego, 11) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego, 12) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji, 13) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych, 14) potwierdzanie gotowości oraz dokonywanie wraz z Zamawiającym odbiorów części robót, 15) sprawdzenie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiących podstawę do wystawienie faktur częściowych przez wykonawcę robót budowlanych, 16) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi, 17) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed każdym zgłoszeniem obiektu lub jego części do użytkowania, 18) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie - z odpowiednim wyprzedzeniem - o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, 19) dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania zgody na ich wprowadzenie, 20) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem, 21) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego, 22) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania, 23) organizowanie wspólnie z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego przedmiotu umowy na kwotę min. 2.000.000 złotych i zapewnienia jego kontynuacji przez okres obowiązywania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.09.2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525;b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach