Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Renowacja Deptaku w miejscowości uzdrowiskowej Krynicy - Zdroju w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 472 55 00 , fax. 018 472 55 01
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
    ul. Kraszewskiego 7 7
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 472 55 00, fax. 018 472 55 01
    REGON: 00052550100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Renowacja Deptaku w miejscowości uzdrowiskowej Krynicy - Zdroju w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Renowacja Deptaku w miejscowości uzdrowiskowej Krynicy - Zdroju w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z renowacją deptaku w miejscowości uzdrowiskowej w Krynicy - Zdroju. Roboty budowlane nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmują: 1) budowę ciągu spacerowego na prawym brzegu potoku, 2) przebudowę i remont potoku Kryniczanka, 3) remont konserwatorski dwóch istniejących kładek pieszych, 4) budowę dwóch nowych kładek pieszych, 5) przebudowę Bulwarów Dietla oraz ciągów pieszych na lewym brzegu potoku, 6) budowę fontanny multimedialnej i pomieszczenia technicznego, 7) budowę dwóch pawilonów plenerowych, 8) realizację sieci elektrycznych wraz z oświetleniem terenu, 9) realizację sieci sanitarnych wraz z przebudową przyłącza gazowego, 10) rewaloryzację układu zieleni. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca zapewni nadzór inwestorski nad wykonaniem robót w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) drogowej, 3) mostowej, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, 5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Wykonawca zapewni nadzór nad wykonaniem prac polegających na zagospodarowaniu terenów zielonych obejmujących nasadzenie, pielęgnację oraz utrzymanie terenów zielonych. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity - Dz. U. 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 5) przygotowanie i stwierdzanie gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego zadania oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i w odbiorze końcowym, gwarancyjnym i pogwarancyjnym, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) kompletowanie dokumentów przekazanych przez Wykonawcę niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, 9) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, 10) dokonywanie wpisów do dziennika budowy i bieżące kontrolowanie wpisów, 11) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 12) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 13) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 14) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, 15) sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, 16) kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem, 17) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią, 18) niezwłoczne powiadomienie o wszelkich przerwach w realizacji robót, 19) sprawdzanie rozwiązań zamiennych i koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 20) udział w spotkaniach roboczych, 21) udział w przeglądach technicznych i gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, 22) udział w sporządzaniu szczegółowego protokołu inwentaryzacji robót w toku, w przypadku odstąpienia od umowy o roboty budowlane przez Wykonawcę robót, 23) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy, 24) kompletowanie i weryfikacja dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 25) udział w procedurze uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym współpraca z organami nadzoru i kontroli określonymi w ustawie Prawo budowlane. 26) pełnienie nadzoru inwestorskiego według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Wykonawcy robót lub Zamawiającego, dokonane telefonicznie lub faksem bądź pocztą elektroniczną na dzień przed oczekiwanym pobytem, 27) odnotowanie w protokole lub notatce służbowej bądź Dzienniku Budowy każdy pobyt Inspektora Nadzoru na budowie. 28) wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki technicznej, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą oraz postanowieniami niniejszej umowy. 6. Zakres zadań Inspektora Nadzoru w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz czynności Inspektora Nadzoru wynikające z umowy z Wykonawcą robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie obowiązuje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach