Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 718 0614 , fax. 22 718 0653
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 718 0614, fax. 22 718 0653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresach: projektowania, realizacji oraz przez okres rękojmi zadań inwestycyjnych pn. Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych. I. W zakresie realizacji zadania inwestycyjnego Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku a) Nadzór nad realizacją prac projektowych, odbiór i ekspertyza projektów obejmujący: -prowadzenie stałego nadzoru nad postępem prac projektowych, egzekwując ustalony z projektantem harmonogram działań - raportowanie 1 raz na miesiąc, -doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i formalnych proponowanych przez projektanta, -informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach oraz przedstawianie sposobu przeciwdziałania zagrożeniom, -organizowanie cyklicznych narad z projektantem i zamawiającym. Częstotliwość narad winna wynikać z postępu prac projektowych, lecz nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, -odbiór w imieniu Zamawiającego całości dokumentacji projektowej, sprawdzenie poprawności przekazanych dokumentów od strony technicznej i formalnej oraz zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym mając na uwadze założenia realizacji inwestycji, oraz zakres dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę . b) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlanych obejmującego wszystkie zadania i funkcje wynikające z prawidłowej realizacji Kontraktu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego, a w szczególności następujące czynności: -monitoring postępu Kontraktu łącznie z raportowaniem - 1 raz na miesiąc, -zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania inwestycji, -nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych, a także nadzór na czynnościami odbiorowymi obejmującymi prace projektowe ( projekty wykonawcze), -zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawcę, a w szczególności stosowania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, -zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu, -wszelkie inne obowiązki związane z nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego Kontraktu, a w szczególności sztuki budowlanej i inżynierskiej. c) zapewnienie nadzoru Inwestorskiego w okresie rękojmi za wady obejmującego jedynie okres od uzyskania pozwolenia do użytkowania do 31 grudnia 2014r, w tym: -zgłaszanie Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, -nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem zaistniałych wad i potwierdzenia ich wykonania. II. W zakresie realizacji zadania inwestycyjnego Remont Laboratorium Wiązek Jonowo- Plazmowych. a) Nadzór nad realizacją prac projektowych, odbiór i ekspertyza projektów obejmujący: -prowadzenie stałego nadzoru nad postępem prac projektowych, egzekwując ustalony z projektantem harmonogram działań - raportowanie 1 raz na miesiąc, -doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i formalnych proponowanych przez projektanta, -informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach oraz przedstawianie sposobu przeciwdziałania zagrożeniom, -organizowanie cyklicznych narad z projektantem i zamawiającym. Częstotliwość narad winna wynikać z postępu prac projektowych, lecz nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, - odbiór w imieniu Zamawiającego całości dokumentacji projektowej, sprawdzenie poprawności przekazanych dokumentów od strony technicznej i formalnej oraz zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym mając na uwadze założenia realizacji inwestycji, oraz zakres dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę . b) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlanych obejmującego wszystkie zadania i funkcje wynikające z prawidłowej realizacji Kontraktu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego, a w szczególności następujące czynności: -monitoring postępu Kontraktu łącznie z raportowaniem raz na miesiąc, -zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania inwestycji, -nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych, a także nadzór na czynnościami odbiorowymi obejmującymi prace projektowe ( projekty wykonawcze), -zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawcę, a w szczególności stosowania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, -zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu, -wszelkie inne obowiązki związane z nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego Kontraktu, a w szczególności sztuki budowlanej i inżynierskiej. c) zapewnienie nadzoru Inwestorskiego w okresie rękojmi za wady obejmującego jedynie okres od uzyskania pozwolenia do użytkowania do 31 grudnia 2014r, w tym: -zgłaszanie Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, -nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem zaistniałych wad i potwierdzenia ich wykonania. 2. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 współfinansowanych przez Unię Europejską
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert, w formie dopuszczonej ustawą PZP (art. 45 ust.6) - w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy) 2. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Narodowe Centrum Badań Jądrowych w Otwocku Nr konta PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem Wadium, nr sprawy ZP/ 33 /2013 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbj.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach