Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót na zadaniu inwestycyjnym Zwiększenie atrakcyjności miasta Krosna poprzez kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót na zadaniu inwestycyjnym Zwiększenie atrakcyjności miasta Krosna poprzez kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Zwiększenie atrakcyjności miasta Krosna poprzez kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje w branżach wynikających z Prawa budowlanego, a w szczególności w specjalności: a) instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) drogowej, d) konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych, Planowany zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie infrastruktury technicznej na terenie bezpośrednio przyległym do południowej granicy krośnieńskiego lotniska, w tym budowę: 1) dróg dojazdowych klasy Z, L i G, placu manewrowego z miejscami postojowymi dla samochodów ciężarowych o łącznej długości 2,863 km, 2) sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 5 587 mb wraz z wykonaniem wylotu do potoku Lubatówka, dostawą i montażem urządzeń podczyszczających, zabudową odcinka rowu melioracyjnego Sośniny i przebudową ciągów melioracyjnych, 3) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości 3 346 m wraz z dostawą i montażem przepompowni ścieków z podłączeniem do systemu monitoringu pompowni sieciowych, stosowanego do monitorowania urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krośnie, 4) sieci wodociągowej wraz z przebudową, kolidujących z projektowaną drogą, dwóch odcinków istniejącej magistrali wodociągowej z rur żeliwnych oraz dwóch przyłączy o średnicy Dn 50mm o łącznej długości 3405,0m, 5) oświetlenia terenu, oraz roboty towarzyszące: 6) przebudowę odcinka sieci gazu średniego ciśnienia PE 160 na długości ~35,0m kolidującego z projektowaną drogą w rejonie ulicy Lotników, 7) przebudowę urządzeń elektroenergetycznych kolidujących z projektowaną drogą (linii kablowej SN na długości ~130mb i sieci napowietrznej (przewody AL 4x35) na długości ~30m. 8) wycinkę drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni, wywozem i utylizacją gałęzi i karpiny. Szczegóły zakresu robót budowlanych przewidzianych do nadzorowania opisane są w projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość robót budowlanych netto, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 23 304 188,53 zł. Zakres działań i czynności inspektora/ów nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków inspektora/inspektorów należeć będzie pełny zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) w zakresie robót budowlanych wymienionych w pkt. 2.2. SIWZ a w szczególności : 1) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, postanowieniami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi i Europejskimi Normami, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nie objętych dokumentami Zamawiającego, 3) ścisła współpraca z podmiotami prowadzącymi nadzór autorski, 4) potwierdzanie zaawansowania wykonywanych robót w celu wypłaty wynagrodzenia dla wykonawcy oraz bieżące kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty dodatkowe i uzupełniające w okresie trwania umowy z wykonawcą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym protokołu konieczności wykonania wymienionych robót, 6) sporządzanie, z udziałem kierowników robót, protokołów ustaleń z konieczności wykonania robót zamiennych oraz sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty zamienne, 7) kontrola i nadzór nad przestrzeganiem na budowie przepisów BHP, p.poż. i ochrony środowiska, 8) wskazywanie i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych braków, usterek, wad i nieprawidłowości w wykonywanych robotach budowlanych, proponowanie sposobu i terminu ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzanie ich wykonania, 9) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy oraz wydawanie kierownikom robót poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego, 10) uczestnictwo w radach budowy, w naradach koordynacyjnych oraz pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego, 11) nadzór nad dotrzymywaniem terminów wykonania robót budowlanych ustalonych w harmonogramie budowy oraz akceptacja zmian harmonogramu, 12) potwierdzanie odbioru robót budowlanych, w tym podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbioru końcowego obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania, 13) potwierdzenie Zamawiającemu kompletności dokumentacji powykonawczej oraz gotowości obiektów do odbioru końcowego, 14) współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą inwestycji w przeprowadzanych przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany kontrolach obiektów poprzedzających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, 15) współpraca z Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 16) nadzór nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek oraz uczestnictwo w odbiorach robót związanych z usunięciem wad i usterek, 17) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektów w okresie udzielonej przez Wykonawcę 36-miesięcznej gwarancji, nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancyjnym oraz odbiór usunięcia wad i usterek potwierdzony protokołem odbioru, 18) opracowywanie niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót, 19) udział w rozliczeniu finansowym zadania, w tym przygotowanie zestawienia poniesionych wydatków w formie papierowej i elektronicznej, 20) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, poleceń Zamawiającego oraz tych, które wynikają z nadzoru autorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym). Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy, nie później jednak jak od dnia przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę robót budowlanych. Obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego lub kierowników robót Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 93 8642 1083 2002 8306 0566 0007. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 312 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 3. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach