Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 991 od granic miasta do ul. Betleja w Krośnie

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 991 od granic miasta do ul. Betleja w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 991 od granic miasta do ul. Betleja w Krośnie w branżach wynikających z Prawa budowlanego, w szczególności: budowlana w specjalności: drogowej, mostowej, elektrycznej, teletechnicznej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz gazowej, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad robotami budowlanymi obejmującymi rozbudowę drogi wojewódzkiej oraz remont mostu. Szczegóły zakresu robót budowlanych przewidzianych do nadzorowania opisane są w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wartość robót budowlanych netto, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego: 17.498.437,61 zł. 2.2.1. Zakres działań i czynności inspektora/ów nadzoru inwestorskiego. 1) Inspektor/inspektorzy nadzoru działają w granicach określonych przepisami ustawy z dnia 7.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późniejszymi zmianami). 2) Współdziałanie w celu uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych postanowień umowy. 3) Pełnienie funkcji inspektora/ów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi, mostowymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, gazowymi oraz instalacyjnymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, w oparciu o Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi i Europejskimi Normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach, min. w decyzji o pozwoleniu na budowę, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (wyłącznie posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty) czy zamiennych nie objętych dokumentami Zamawiającego, c) kontrola zgodności wykonania robót z umową wykonawczą, d) ścisła współpraca z podmiotami prowadzącymi autorski nadzór Inwestycji, e) uczestnictwo w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych (częściowych i końcowych), w tym podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania; 4) Nadzory należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, projektem budowlanym, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) Kontrola i nadzór spraw BHP, p.poż. i ochrony środowiska. 6) Potwierdzanie stanów faktycznie wykonanych robót i zużycia materiałów oraz bieżące kontrolowanie rozliczeń budowy. 7) Wskazywanie ewentualnych braków, usterek i wad, ustalanie terminów ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzanie ich usunięcia. 8) Weryfikowanie i ocena kosztorysów na roboty dodatkowe, uzupełniające i zamienne. 9) Zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia. 10) Dokonywanie wpisów w dzienniku budowy oraz wydawanie kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego. 11) Uczestnictwo w radach budowy, w naradach koordynacyjnych oraz pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego. 12) Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego od chwili podpisania umowy, obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego (nie mniej niż 4 razy w tygodniu w okresie wykonywania robót). 13) Współuczestniczenie z wykonawcą inwestycji w kompletowaniu dokumentacji powykonawczej. 14) Współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą inwestycji w przeprowadzeniu przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany przeglądu technicznego obiektu poprzedzającego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 15) Współpraca z Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 16) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie udzielonej 36-miesięcznej gwarancji wykonawcy oraz nadzór nad usuwaniem usterek w okresie gwarancyjnym. 17) Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, poleceń Zamawiającego oraz tych, które wynikają z nadzoru autorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym). 18) Przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które - kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym - należy przewidzieć. 19) Opracowywanie niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót. 20) Rozliczenie finansowe zadania, w tym przygotowanie zestawień poniesionych wydatków w formie elektronicznej. 21) Dotrzymywanie terminów ustalonych w harmonogramie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 93 8642 1083 2002 8306 0566 0007. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 312 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 3. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach