Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój OZE w gminach wiejskich poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii.

Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg

  • Adres: 09142 Załuski, Załuski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 619 013 , fax. 23 6619013 wew. 114
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
    Załuski 67
    09142 Załuski, woj. mazowieckie
    tel. 236 619 013, fax. 23 6619013 wew. 114
    REGON: 55127200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzaluski.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój OZE w gminach wiejskich poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia na usługę nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) Nadzór nad wykonaniem 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 2) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin wykonywanego nadzoru termin od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku (zasada projektuj i buduj). 3) Odbiór wykonawczy 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin odbiorów od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 4) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej 55 instalacji solarnych wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Mała Wieś (14), Kuczbork - Osada (33), Zawidz (5), Rościszewo (3). Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 5) Odbiór wykonawczy 55 instalacji solarnych wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Mała wieś (14), Kuczbork - Osada(33), Zawidz (5), Rościszewo (3). Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 6) Nadzór nad montażem i odbiór wykonawczy 49 kotłów na biomasę (pellet) wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Kuczbork - Osada. Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 15.05.2018 roku. 7) Odbiór pogwarancyjny całości instalacji – sierpień 2023 (400 instalacji fotowoltaicznych, 55 instalacji solarnych, 49 instalacji kotłów) wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 09 8241 0009 0000 0390 2000 0009 z adnotacją: wadium Znak sprawy: WSG.271.2.2018 wraz z podaniem nazwy zamówienia, na które wadium jest wnoszone, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie innej niż pieniężna winno być ważne (okres obowiązywania wadium najpóźniej od dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) i wniesione (złożone) w pokoju nr 11 (pokój Skarbnik Gminy) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie zgodnie z pkt VIII.3. SIWZ , a jego kopia wraz z ofertą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty - załacznik Nr 1 do SIWZ wraz z formularzem do oceny oferty w kryterium doświadcenie personelu kluczowego - Załacznik nr 1a do SIWZ; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - każdy Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiajacego na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jezeli dotyczy; 4.zobowiązanie do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów innego podmiotu - jezeli dotyczy; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium (zaleca się).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach