Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013 , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2018-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzaluski.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Rozwój OZE w gminach wiejskich poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia na usługę nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) Nadzór nad wykonaniem 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 2) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin wykonywanego nadzoru termin od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku (zasada projektuj i buduj). 3) Odbiór wykonawczy 400 instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej od 2kW-do 6 kW wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. Termin odbiorów od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 4) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej 55 instalacji solarnych wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Mała Wieś (14), Kuczbork - Osada (33), Zawidz (5), Rościszewo (3). Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 5) Odbiór wykonawczy 55 instalacji solarnych wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Mała wieś (14), Kuczbork - Osada(33), Zawidz (5), Rościszewo (3). Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 14.09.2018 roku. 6) Nadzór nad montażem i odbiór wykonawczy 49 kotłów na biomasę (pellet) wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Kuczbork - Osada. Termin wykonywanego nadzoru od dnia zawarcia umowy do 15.05.2018 roku. 7) Odbiór pogwarancyjny całości instalacji – sierpień 2023 (400 instalacji fotowoltaicznych, 55 instalacji solarnych, 49 instalacji kotłów) wykonywanych na budynkach jednorodzinnych i użyteczności publicznej w Gminach Załuski, Zawidz, Rościszewo, Kuczbork - Osada, Gozdowo, Mała Wieś. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 09 8241 0009 0000 0390 2000 0009 z adnotacją: wadium Znak sprawy: WSG.271.2.2018 wraz z podaniem nazwy zamówienia, na które wadium jest wnoszone, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie innej niż pieniężna winno być ważne (okres obowiązywania wadium najpóźniej od dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) i wniesione (złożone) w pokoju nr 11 (pokój Skarbnik Gminy) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie zgodnie z pkt VIII.3. SIWZ , a jego kopia wraz z ofertą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. c) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty - załacznik Nr 1 do SIWZ wraz z formularzem do oceny oferty w kryterium doświadcenie personelu kluczowego - Załacznik nr 1a do SIWZ; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - każdy Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiajacego na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jezeli dotyczy; 4.zobowiązanie do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów innego podmiotu - jezeli dotyczy; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium (zaleca się).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Janów, Józefów, Lucin w Gminie Tczów"
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: „Modernizacji instalacji oddymiania (...)
Dodano: 2024-06-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zasadniczych związanych z remontem/wzmocnieniem/przebudową jezdni wraz z robotami towarzyszącymi ulic m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa dróg gminnych w Milanówku”.
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22