Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk gm. Szczutowo.

Gmina Szczutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa 5a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
    ul. Lipowa 5a 5a
    09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
    REGON: 00054838200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk gm. Szczutowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk, gm. Szczutowo, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie -PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje : 1/ kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2/ kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3./ kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4/ kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5/ kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6/ kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9/ kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 10/ potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 11/ uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 13/ dojazd i pobyt na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. 14/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 15/ pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów przetargowych, aktualizację kosztorysów inwestorskich oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami. 16/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczutowo.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach