Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji:Przebudowa Placu Przyjaciół Sopotu i Placu Zdrojowego w Sopocie

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji:Przebudowa Placu Przyjaciół Sopotu i Placu Zdrojowego w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania: Przebudowa Placu Przyjaciół Sopotu i Placu Zdrojowego. Nadzorowane roboty budowlane wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Na zakres zadania składa się nadzór nad robotami: - Roboty drogowe - roboty rozbiórkowe oraz demontaż fontanny i aco drain wraz z wywozem do siedziby Zamawiającego (kostka kamienna na pryzmy, kostka betonowa i płytki granitowe na paletach). - nawierzchnie utwardzone z płyt granitowych (Granit Zimnik oraz Lieto Red lub równoważne pod względem właściwości fizyczno-mechanicznych i kolorystycznych) oraz z kostki szarej kamiennej. - Zieleń - nawierzchnie trawiaste - zieleń niska - elementy małej architektury. -Roboty elektryczne - oświetlenie placu - oświetlenie iluminacyjne, linie świetlne w murkach i oświetlenie zieleni. - Roboty sanitarne - włazy studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej wg załączonego wzoru - sieć wodociągowa, nawadnianie zieleni - kanalizacja sanitarna - kanalizacja deszczowa. -. Teletechnika - przyłącza telekomunikacyjne UMS - pokrywy studni telekomunikacyjnych z nawierzchni granitowych. Na zakres objęty zmówieniem publicznym składają się ponadto: - organizacja ruchu na czas budowy i docelowa - organizacja placu budowy (należy uwzględnić pracę w systemie dwuzmianowym oraz pełen dostęp do lokali mieszkalnych i użytkowych zlokalizowanych w obrębie inwestycji), - pełna obsługa geodezyjna /stały dozór na budowie i uzgodnienie operatu powykonawczego przez ZUD Sopot. Opis zadania podlegającego nadzorowi obejmuje projekt budowlany - załącznik nr 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki :1) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi na zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nadzór na zadaniu inwestycyjnym o wartości robót co najmniej 5.000.000, - PLN brutto), 3)Wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach :1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń branży sanitarnej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) spełniają wszystkie wymagania art.22 ust.1 Pzp, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 1- do pkt 4 mogą spełniać łącznie, z tym że warunki określone w art. 24 ustawy pzp winien spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art.22 ust 1; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min 2 usług nadzoru na zad.inwest. o wart. min 5 mln brutto każda,o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 i 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; 7)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach