Powiat Chełmiński ogłasza przetarg
- Adres: 86-200 Chełmno, ul. Harcerska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6772410, 6772433 , fax. 566 772 421
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmiński
ul. Harcerska 1
86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6772410, 6772433, fax. 566 772 421
REGON: 87111847700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa Siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa Siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie”, w branżach: budowlanej konstrukcyjnej i architektonicznej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych oraz w branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego i decyzji pozwolenia na budowę. Opis przedmiotu, którego dotyczy nadzór inwestorski zawarty jest w dokumentacji projektowej ( zał. nr 9) zamieszczonej na stronie http://bip.powiat-chelmno.pl w ogłoszeniu o przetargu na roboty budowlane na realizację inwestycji pn.: „Budowa Siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami, określonymi w dokumentacji projektowej i przetargowej na realizację inwestycji pn. „Budowa Siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie”, zwanej dalej „dokumentacją”; 2) Zakres inwestycji, o której mowa powyżej oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót i sposób ich wykonania, zawarte są w dokumentacji; 3) Szacunkowa wartość robót związanych z realizacją inwestycji pn. „Budowa Siedziby Starostwa Powiatowego w Chełmnie” wynosi 15.800.275,26 PLN (bez podatku VAT). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ), o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29 - RIR.271.55.2022.CC Inspektor Nadzoru – inwestycja „Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie”
Dodano: 2022-12-04