Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych na terenie Gminy Pułtusk

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    Rynek 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    REGON: 130377907
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych na terenie Gminy Pułtusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa drogi w miejscowości Gnojno”.Inwestycja o której mowa w Części I realizowana będzie w ramach dofinansowania ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020Część II - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: ,,Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk – etap II"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W zakresie Część I – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.W zakresie Część II:1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 1.700,00 zł brutto.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572),3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.8.2023 część II ”.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Pułtusk.8. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Gminy Pułtusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX , oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał co najmniej :Część I- jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi które zostały ukończone, obejmującymi budowę/rozbudowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej i /lub kostki betonowej o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł bruttoCzęść II- dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi które zostały ukończone, z których każda robota budowlana obejmowała budowę/przebudowęlub rozbudowę drogi publicznej o wartości robót budowlanych minimum 2.000.000,00 zł bruttoPrzez ukończenie roboty budowlanej należy rozumieć odbiór inwestycji potwierdzony protokołem odbioru końcowego bez uwag lub równoważnym dokumentem potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu umowy.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:- zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie;- zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie;b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie tj.:Część I- 1 osoba pełniąca funkcję – Inspektora Nadzoru robót drogowychOsoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego .Część IIa) 1 osoba pełniąca funkcję Koordynatora – Inspektora Nadzoru robót drogowych.Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;b) 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru robót sanitarnych,Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej branży.Dopuszcza się łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.Osoby wskazane powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.) lub równoważne do nich (w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznane w Polsce).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunków (ust. 2.4 a i b) dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Jednakże warunek określony w ust. 2. pkt 4 ppk. a) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie musi spełnić w całości jeden z Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach