Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg
- Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
al. Niepodległości 930/4 930/4
81-861 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
REGON: 19046517700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.sopot.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład komunalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania:Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zam. o wartości poniżej 206 tys euro obejmuje: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania: Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie. Roboty budowlane wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Teren objęty planowaną inwestycją położony jest w nadmorskim rejonie Sopotu. Jego granice wyznaczają Al. Wojska Polskiego, Skwer Kuracyjny, ul. Parkowa, ul. Koreckiego i ul. Grunwaldzka. Przedmiotem nadzoru jest inwestycja polegająca na zagospodarowaniu terenów Parku Południowego - koncepcja układu parku oparta jest na założeniu z roku 1924, do którego doprojektowało centralne wejście od ul. Grunwaldzkiej. Projekt zakłada wykonanie robót z branży : a) architektura, zieleń - budowę elementów małej architektury (fontanna,, murki oporowe, ławki, klomby), -nasadzenia, przesadzenia, trawniki, rabaty, różanki, żywopłoty. b)drogowa - budowę układu drogowego (dróg, chodników, ścieżek spacerowych), c) w zakresie uzbrojenia terenu - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę sieci wod-kan oraz przyłączy, - budowę fontanny wraz z przyłączami i zasilaniem, - budowę monitoringu wizyjnego, - przebudowę sieci elektroenergetycznych, - budowę oświetlenia . Opis zadania podlegającego nadzorowi obejmuje projekt budowlany - zał. nr 6. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1.1) prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi na zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (nadzór na zadaniu inwestycyjnym o wartości robót co najmniej 5.000.000, - PLN brutto), 3)Wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach :1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń branży sanitarnej, 1osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba posiadające kwalifikacje i uprawnienia do nadzoru prac w zakresie renowacji zieleni w terenach ochr. konserwatorskiej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr16, poz.1568 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych .... (Dz.U nr 150 poz.1579), 4) spełniają wszystkie wymagania art.22 ust.1 Pzp, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 1- do pkt 4 mogą spełniać łącznie, z tym że warunki określone w art. 24 ustawy pzp winien spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2)formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art.22 ust 1; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 i 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; 7)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB
Dodano: 2016-07-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w Lędowie.
Dodano: 2016-06-13 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przejścia podziemnego w ciągu ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-05-02 - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Nr 1: Budowa drogi gminnej 110012G ul. Długiej w Łebczu Nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w Łebczu
Dodano: 2016-04-27 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu :Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2016-04-15 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przegubów Nr P-88 oraz P-83w i P-83z w ciągu Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja ul. Przemysłowej w Gdyni.
Dodano: 2015-10-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera na zadaniu - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 i 229 na odcinku od Starogardu Gdańskiego przez Jabłowo do węzła autostrady A1 w trakcie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji/ rękojmi
Dodano: 2015-10-21