Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy ulicy Kanałowej w Koziegłowach

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy ulicy Kanałowej w Koziegłowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót budowlanych planowany do wykonania - nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski - obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne. 3) Krawężniki, obrzeża. 4) Przebudowa gazociągu. 5) Regulacja pionowa urządzeń podziemnych. 6) Podbudowa i nawierzchnie: a) budowa jezdni o nawierzchni z bet. kostki brukowej o pow. 1425,00 m2, b) budowa zjazdów o nawierzchni z bet. kostki brukowej o pow. 166 m2, c) budowa chodnika o nawierzchni z bet. kostki brukowej o pow. 479,00 m2. 7) Budowa sieci kanalizacji deszczowej ? 315 mm o długości 241 m, przewierty, przeciągnięcie rur osłonowych. 8) Budowa oświetlenia drogowego - linia kablowa 333 m, montaż 14 słupów oświetleniowych i 15 opraw LED, ułożenie rur osłonowych, przyłącze elektroenergetyczne, pomiary elektryczne. 9) Oznakowanie pionowe i poziome. 10) Oznakowanie na czas robót. 11) Roboty towarzyszące, regulacja wysokościowa istniejących krawężników - 70 m; regulacja wysokościowa chodnika z kostki brukowej betonowej - 62 m2, regulacja pionowa włazów studzienek kanałowych, ułożenie rur osłonowych na kable elektroenergetyczne, wykonanie ogrodzenia tymczasowego wzdłuż prowadzonych robót w rejonie przedszkola, wykonanie tymczasowego dojścia do przedszkola, humusowanie ziemią z dowozu wraz z obsianiem trawą. 2. Do zakresu zamówienia objętego nadzorem inwestorskim należą w szczególności: 1) analiza prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), dalej Prawo budowlane, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą (dalej GW); 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) weryfikacja i zatwierdzanie, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, projektów (budowlanych, wykonawczych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, poprzez pisemną akceptację na każdym z tych dokumentów; 4) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz z przepisem art. 27 Prawa budowlanego; 5) wyegzekwowanie od GW wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych robót budowlanych; 6) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy; 7) wyegzekwowanie od GW zapewnienia wykonania tymczasowego dojścia oraz grodzenia, wzdłuż prowadzonych prac w rejonie przedszkola Bajkowe Ludki oraz informowania mieszkańców oraz dyrekcji przedszkola o utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami; 8) wyegzekwowania od GW zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, jak i w okresie wstrzymania robót, możliwość dojazdu pojazdów asenizacyjnych, pojazdów zaopatrzenia przedszkola oraz wywóz odpadów z posesji, a także umożliwiając dojazd do posesji po zakończeniu prac w danym dniu; 9) wyegzekwowania od GW aktualizacji projektu organizacji ruchu z uwzględnieniem tymczasowych miejsc parkingowych dla samochodów dojeżdżających do przedszkola; 10) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 11) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 12) kontrola umowy Zamawiającego z GW w zakresie wszelkich odstępstw w wykonywaniu robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót oraz zakończenia inwestycji; 13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 14) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - na bieżąco, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 15) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem; 16) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego; 17) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 18) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni robocze na każdy wpis do dziennika budowy; 19) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i GW, w zakresie robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW; 20) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy; 21) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót; 22) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 23) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 24) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu umowy inspektor nadzoru budowlanego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 25) analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 26) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu przygotowanej w formie papierowej i/lub elektronicznej; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 27) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 28) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 29) pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, b) robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, d) gwarancyjnych - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych; 30) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 31) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 32) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 33) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 34) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 35) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego; 36) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 37) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 38) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 39) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 40) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 41) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 42) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji; 43) zachowanie poufności informacji; 44) kontrola kosztów inwestycji: a) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, b) analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, c) kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie do 7 dni, d) obliczanie wysokości kar umownych dla GW, wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, e) ustalanie podstaw i wysokości obniżenia wynagrodzenia GW z powodu obniżenia jakości robót, wraz z ich uzasadnieniem, f) wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego. 3. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. 4. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi, od dnia podpisania umowy do dnia upływu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych pełnionym nadzorem inwestorskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie PLN: pięćset_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy ulicy Kanałowej w Koziegłowach 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach