Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70/359
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 53-37-970 , fax. 022 53-37-563
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Powstańców Śląskich 70/359 70/359
01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 53-37-970, fax. 022 53-37-563
REGON: 01525966300029 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: Zadanie 1: rekonstrukcji zabytkowego mostu w szyi Fortu na Forcie Bema w Warszawie przy ul. Obrońców Tobruku. Zadanie 2: renowacji fosy suchej i wału piechoty na Forcie Bema w Warszawie przy ul. Obrońców Tobruku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: Zadanie 1: rekonstrukcji zabytkowego mostu w szyi Fortu na Forcie Bema w Warszawie przy ul. Obrońców Tobruku. Zadanie 2: renowacji fosy suchej i wału piechoty na Forcie Bema w Warszawie przy ul. Obrońców Tobruku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Zadanie 1: 1000,00 zł Zadanie 2: 1000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji niżej wymienionych robót: dla zadania 1 pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu budowli drogowych w obiektach zabytkowych lub renowacji budowli drogowych w obiektach zabytkowych lub będących pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości minimum 10 000,00 zł dla zadania 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu robót odpowiadających formowaniu nasypów ziemnych z ubezpieczeniem form naturalnych oraz wykonanie ścieżki rowerowej lub pieszej w obiektach zabytkowych lub będących pod nadzorem konserwatora zabytków o wartości minimum 10 000,00 zł Wyżej wymienione doświadczenie zawodowe może być wykazane w ramach jednej roboty lub dwóch robót oddzielnie. d) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: dla zadania 1 1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi dla zadania 2 1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub 2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający nie dopuszcza uprawnień w ograniczonym zakresie. Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia w Części I pkt 1 lit d. ppkt. 1, 2, 3 SIWZ muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalizacjach przez tę samą osobę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumentu złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzony wg. załącznika Nr 2 do SIWZ - druk Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom , o których mowa w Części I pkt 1 lit c) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów- sporządzony wg. załącznika nr 6 do SIWZ - druk Doświadczenie zawodowe. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. d) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie wykonanych usług, o którym mowa w Części I pkt 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - sporządzony wg. załącznika nr 7 do SIWZ - druk Potencjał kadrowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. f) uprawnienia osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), zadanie 1 i zadanie 2 SIWZ potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. g) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), zadanie 1 i zadanie 2 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży sanitarnej w latach 2016 ÷ 2017 r. przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 306 ul. Tkaczy 27 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych oraz budowie żłobka przy ul. Obrońców Tobruku realizowanych przez Wydział Inwestycji Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC NA TERENIE MIASTA MARKI
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie roli Inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Dodano: 2016-07-25 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania Przystosowanie wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły na lotnisku Łask.
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży kolejowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej nad robotami realizowanymi w ramach inwestycji drogowej pn. Budowa trasy północno - zachodniej miasta Płocka na odcinku od węzła Boryszewo w ulicy Otolińskiej do węzła Bielska.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 relacji Warszawa - Pruszków - Żyrardów - Kamion na odcinku: od ulicy Partyzantów do ulicy Bohaterów Warszawy wraz z przebudową magistrali wodociągowej Dn 600 mm L=1227,0 m w Al. Jerozolimskich w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od ul. Topiel do ul. Przeciętnej na terenie miasta Pruszków, powiatu pruszkowskiego, województwa mazowieckiego - nr postępowania 100/16.
Dodano: 2016-07-04 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na lotnisku wojskowym w Łasku, w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz teletechnicznej oraz na lotnisku wojskowym w Inowrocławiu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach inwestycji budowlanej pod nazwą Budowa infrastruktury niezbędnej do instalacji radiolokacyjnych systemów lądowania GCA-2000.
Dodano: 2016-06-24