Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN

Związek Międzygminny "Schronisko dla zwierząt - SCHRONISKO" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 w. 27 , fax. 61 8178179
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Schronisko dla zwierząt - SCHRONISKO"
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565 w. 27, fax. 61 8178179
    REGON: 30156064800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad BUDOWĄ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W SKAŁOWIE, GM. KOSTRZYN, realizowaną zgodnie z wielobranżową Dokumentacją projektową - opracowaną przez Architektoniczną Pracownię Projektową. Do niniejszej SIWZ, w celu zobrazowania rozmiaru inwestycji załączono fragmenty Dokumentacji projektowej opracowanej w listopadzie 2012 r. zawierającej - opisy techniczne (branża arch. -konstr., elektryczna i instalacje sanitarne). UWAGA: Pawilony dla psów: B 3 i B 4 oraz Pawilon dla kotów C - nie są objęte niniejszym postępowaniem. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech kolejnych etapach: 1. Etap I - w trakcie przygotowania inwestycji do realizacji Do zakresu przedmiotu zamówienia należeć będzie sprawdzenie poprawności i kompletności posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę schroniska dla zwierząt w Skałowie, na dz. nr geod. 84/10 i 84/12, gm. Kostrzyn, w następującym zakresie: 1) Projekty budowlane - w wersji papierowej i elektronicznej. 2) Projekty wykonawcze - w wersji papierowej i elektronicznej. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w wersji papierowej i elektronicznej. 4) Kosztorysy inwestorskie - w wersji papierowej i elektronicznej (które winny być opracowane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zmianami) 5) Przedmiary robót + Kosztorysy ofertowe (ślepe kosztorysy) - w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Etap II - w trakcie realizacji inwestycji Do zakresu przedmiotu zamówienia należeć będzie: 1) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami zgłoszenia budowy, umową zawartą z wykonawcą zadania inwestycyjnego, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i dopilnowanie przekazania ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu. 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 6) Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 8) Potwierdzanie, gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego. 9) organizacja i dokonywania odbiorów częściowych i końcowego, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, 10) Sprawdzanie zgodności, każdej wystawionej przez wykonawcę robót faktury z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz faktycznym, rzeczowym wykonaniem prac budowlanych. 11) Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej SIWZ, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia i zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów. 12) Bieżąca kontrola realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz w razie zaistnienia konieczności akceptacja jego modyfikacji. 13) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby. Inspektor nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w SIWZ, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 14) Stała współpraca ze sp. ds. inwestycji lub innym upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 3. Etap III - po uzyskaniu pozwolenia na użytkowania schroniska Do zadań Wykonawcy w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi, tj. co najmniej przez okres 36 miesięcy licząc od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie Schroniska dla zwierząt, należeć będzie: 1) wsparcie i doradztwo techniczne, jeśli zaistnieje taka potrzeba, 2) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad 3) sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi w związku z realizacją uprawnień gwarancyjnych Zamawiającego, wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, 4) Kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad i protokólarne dokonywanie ich odbiorów. 5) przygotowanie i udział w ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym oraz sporządzenie protokołu. Terminy wykonania zamówienia 1. Etap I - Sprawdzenie poprawności i kompletności posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę schroniska, w terminie 20 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą i protokolarnego przekazania mu kompletnej dokumentacji. 2. Etap II: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową schroniska od dnia protokolarnego przekazania placu budowy do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 1) Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usług od 02.09.2013 r. 2) Wymagany termin zakończenia robót łącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (i ewentualnym wykonaniem dokumentacji powykonawczej) do 31.03.2015 r. 3. Etap III: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie od uzyskania pozwolenia na użytkowanie do 60 dni od dnia zgłoszenia zakończenia okresu gwarancji i rękojmi (ok. 38 miesięcy) - na indywidualne pisemne wezwanie Zamawiającego - do czasu podpisania ostatecznego protokółu pogwarancyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 49 1050 1520 1000 0023 5234 5199 na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową schroniska dla zwierząt w Skałowie, gm. Kostrzyn. 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01.03.2013 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5) ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/zwiazek-miedzygminny-schronisko-dla-zwierzat-schronisko/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach