Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową przedszkola publicznego przy ul. Batorego w Ząbkach

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    Wojska Polskiego 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    REGON: 013269717
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową przedszkola publicznego przy ul. Batorego w Ząbkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na budowie Przedszkola Publicznego o kubaturze 14 190,50 m3 przy ul. Batorego w Ząbkach, w branżach: konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, drogowej. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego:1) czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,2) pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót dla branży sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, drogowej, jednak nie rzadziej niż 1 pobyt w tygodniu, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego,3) pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót w branży konstrukcyjno-budowlanej jednak nie rzadziej niż ….. w tygodniu, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego,4) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów,5) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną,6) udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,7) organizację oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad,8) sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne,9) nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych,10) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót,11) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano – wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy,12) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową,13) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawców robót,14) zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego), Wykonawców robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego oraz dokumentacji wykonawczych i dokonywanie z Projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach,15) żądanie od Wykonawców robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawców robót,16) określenie zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora,17) zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,18) weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót,19) uczestniczenie w badaniach, próbach i rozruchach,20) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,21) poświadczanie usunięcia przez Wykonawców robót stwierdzonych wad,22) bieżące odbieranie robót ulegających zakryciu, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i określenie zaawansowania i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót dokumentów i badań wymaganych do dokonania odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego,23) uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,24) poświadczenie terminu zakończenia robót,25) zweryfikowanie operatu kolaudacyjnego,26) rozliczanie umowy o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, także w przypadku jej rozwiązania lub odstąpienia od umowy, oraz rozliczanie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających,27) udział w rozpatrywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadań inwestycyjnych,28) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawców robót,29) zaopiniowanie propozycji Wykonawców robót co do zmiany Kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawców robót,30) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawców robót,31) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z Wykonawcami robót lub podwykonawcami,32) wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego,33) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji,34) zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy,35) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.3. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem niżej wymienionych prac: 1) roboty ziemne wraz z wypompowywaniem wody i zabezpieczenie przeciwwodne wykopu,2) wykonanie ław i stóp fundamentowych,3) wykonanie konstrukcji żelbetowej budynku,4) wykonanie robót murowych zewnętrznych i wewnętrznych,5) montaż stolarki okiennej i drzwiowej6) montaż urządzeń instalacyjnych na terenie i kondygnacjach nadziemnych,7) wykonanie robót instalacyjnych wewnątrz budynku,8) częściowe roboty wykończeniowe wewnątrz,9) wykonanie fasady zewnętrznej,10) montaż okładzin elewacyjnych z płyty dekoracyjnej i lameli11) roboty wykończeniowe wewnątrz budynku,12) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z jego zagospodarowaniem,13) dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z dopełnieniem spraw formalnych w zakładzie energetycznym,14) wykonanie gospodarki zieleni istniejącej,15) wykonanie obiektów drobnych form architektonicznych na terenie działki,16) wykonanie przyłączy do budynku,17) dostawę i montaż wyposażenia,18) wykonanie zagospodarowania terenu.4. Parametry techniczne nadzorowanej inwestycji: powierzchnia zabudowy: 1 530,24 m2 powierzchnia użytkowa budynku: 2 578,06 m2 kubatura projektowanego budynku: 14 190,50 m3 ilość kondygnacji nadziemnych: 2 ilość kondygnacji podziemnych: 0  długość budynku: 38,95 m szerokość budynku: 62,92 m wysokość budynku (od posadowienia terenu): 9,05 m. Dokumentacja dotycząca prowadzonego postępowania w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa budynku przedszkola publicznego w mieście Ząbki – w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z wszelkimi wyjaśnieniami i modyfikacjami udzielonymi na etapie postępowania znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/737612
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach