Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
- Data zamieszczenia: 2014-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39 39
62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku świetlicy z zagospodarowaniem terenu - Centrum wsi Kicin - Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Do zakresu zamówienia objętego nadzorem inwestorskim należą w szczególności: 1) analiza prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), dalej Prawo budowlane, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą (dalej GW); 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz z przepisem art. 27 Prawa budowlanego; 4) wyegzekwowanie od GW robót budowlanych wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej; 5) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy; 6) wyegzekwowanie od GW zapewnienia wykonania tymczasowego dojścia oraz grodzenia, wzdłuż prowadzonych prac oraz informowania mieszkańców o utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami; 7) wyegzekwowania od GW zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, jak i w okresie wstrzymania robót, możliwość dojazdu pojazdów asenizacyjnych, oraz wywóz odpadów z posesji, a także umożliwiając dojazd do posesji po zakończeniu prac w danym dniu; 8) wyegzekwowania od GW projektu organizacji ruchu; 9) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 10) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 11) kontrola umowy Zamawiającego z GW w zakresie wszelkich odstępstw w wykonywaniu robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót oraz zakończenia inwestycji; 12) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 13) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - na bieżąco, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 14) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem; 15) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego; 16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 17) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni robocze na każdy wpis do dziennika budowy; 18) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i GW robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW; 19) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy; 20) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót; 21) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 22) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 23) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu umowy inspektor nadzoru budowlanego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 24) analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 25) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu przygotowanej w formie papierowej i/lub elektronicznej; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 26) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 27) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 28) pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, b) robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, d) gwarancyjnych - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych; 29) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 30) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 31) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 32) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 33) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 34) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego; 35) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 36) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 37) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 38) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 39) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 40) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 41) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji; 42) zachowanie poufności informacji; 43) kontrola kosztów inwestycji: a) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, b) analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, c) kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie do 7 dni, d) obliczanie wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, e) ustalanie podstaw i wysokości obniżenia wynagrodzenia GW z powodu obniżenia jakości robót, wraz z ich uzasadnieniem, f) wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego. 2. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. 3. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi, od dnia podpisania umowy do dnia upływu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych pełnionym nadzorem inwestorskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie PLN: pięćset_00_100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku świetlicy z zagospodarowaniem terenu - Centrum wsi Kicin - Etap I, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4)wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2); 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16