Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Przebudowa i rozbudowa części pawilonu D na oddziały odwykowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy - Nr sprawy EZP-252-24/2009.

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Przebudowa i rozbudowa części pawilonu D na oddziały odwykowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy - Nr sprawy EZP-252-24/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: przebudowa i rozbudowa części pawilonu D na oddziały odwykowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy. Szczegółowy zakres usługi obejmuje czynności wynikające z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i jego uprawnień, o których mowa w art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz: - przygotowania materiałów pomocniczych dla potrzeb komisji przetargowej prowadzącej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych; - sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzanie faktur VAT wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych; - uczestniczenie we wszystkich odbiorach częściowych oraz odbiorach końcowych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; - uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie kompleksowo (w zakresie wszystkich branż budowlanych) w okresie realizacji robót budowlanych, aż do końcowego ostatecznego ich odbioru i przekazania całego obiektu w użytkowanie oraz w trakcie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, przez okres trwania gwarancji na wykonane roboty budowlane. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych nie przekroczy okresu 24 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje niżej wymienione branże: - budowlana, - instalacje elektryczne, - instalacje sanitarne. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie Zamawiającego www.morawica.com.pl (przetarg pod nazwą - Przebudowa i rozbudowa części pawilonu D na oddziały odwykowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy przy ul. Spacerowej 5 - Nr sprawy EZP-252-15/2009, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych). 3. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 2, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7000.00 zł (siedem tysięcy zł). Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert w formie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia na inwestycji o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000.000,00 PLN (słownie: piętnaście milionów PLN); - minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej, przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności; - minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności; - minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 1.2. wniosą wymagane wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy) w terminie określonym na składanie ofert i formie opisanej w SIWZ. 2. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ); d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz uprawnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego oraz osób upełnomocnionych do reprezentowania w postępowaniu przetargowym); g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) oświadczenie stosowne do wymogów art.36 ust.4 Pzp dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ); i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 do SIWZ) w odpowiednich specjalnościach następujących branż: - konstrukcyjno-budowlanej, - sieci i instalacji elektrycznych, - sieci i instalacji sanitarnych. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. j) aktualne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane w danej specjalności przez osoby wymienione w ppkt. i); k) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez osoby wymienione w ppkt. i); l) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług kompleksowego nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający minimum jedną usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego wykonaną na inwestycji o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000.000,00 PLN (wg załącznika Nr 5 do SIWZ); m) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością usług kompleksowego nadzoru inwestorskiego wymienionych w powyższym ppkt. l); n) dokumenty (pełnomocnictwa) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie określające sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności; b) oferta winna zawierać dokumenty wymienione w rozdziale IV pkt.1 ppkt. b) i c) SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone wraz z ofertą; Uwaga -treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; e) sporządzając formularz ofertowy, jak również oświadczenia i inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. - nazwa i adres wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców a nie ustanowionego pełnomocnika (wymienić wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach