Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap III - Nr EZP-252-10/2013

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap III - Nr EZP-252-10/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadania pod nazwą -Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap III. Szczegółowy zakres usługi obejmuje następujące czynności: a) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami działania inspektora nadzoru tj: - kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim zapisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym. b) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, c) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, d) kontrola dokumentacji wykonywanych robót budowlanych, e) rekomendacja możliwych zmian w realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane, f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, g) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanej inwestycji, h) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, i) bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych oraz faktury VAT (z wymaganymi załącznikami) wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie na obiekcie wyłączonym z użytkowania, na którym zawieszono część robót budowlanych z etapu II (wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, ppoż. oraz teletechnicznych) w celu uniknięcia kolizji z technologią wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną w III etapie. Dokończenie robót instalacyjnych etapu II nastąpi w trakcie realizacji robót budowlanych III etapu. W związku z powyższym inspektor nadzoru nad robotami etapu III musi podjąć współpracę z inspektorem nadzoru robót etapu II w celu bezkolizyjnego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu III gwarantując tym samym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa, niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych będzie zakończona w ciągu 60 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót budowlanych etapu III oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.morawica.com.pl - przetarg pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap III - Nr EZP-252-7/2013, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 4, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach