Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-21/2012

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2012-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-21/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadania pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II. 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje następujące czynności: a) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami działania inspektora nadzoru tj: - kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim zapisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym. b) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, c) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, d) kontrola dokumentacji wykonywanych robót budowlanych, e) rekomendacja możliwych zmian w realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane, f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, g) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanej inwestycji, h) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, i) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji robót budowlanych w terminie do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, j) bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych oraz faktury VAT (z wymaganymi załącznikami) wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych. 3. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie na obiekcie wyłączonym z użytkowania, na którym zawieszono część robót budowlanych z etapu I (wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, ppoż. oraz teletechnicznych) w celu uniknięcia kolizji z technologią wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną w II etapie. Dokończenie robót instalacyjnych etapu I nastąpi w trakcie realizacji robót budowlanych II etapu. W związku z powyższym inspektor nadzoru nad robotami etapu II musi podjąć współpracę z inspektorem nadzoru robót etapu I w celu bezkolizyjnego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu II gwarantując tym samym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa, niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych będzie zakończona do 30 października 2012 roku. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych etapu II oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.morawica.com.pl - przetarg pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-20/2012, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 4, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach