Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
ul. Robotnicza 12
49300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową i wzorem umowy, stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 18.01.2018r. pn. „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu”, w następującym zakresie: • nadzór inwestorski w branży drogowej i elektrycznej przy robotach budowlanych i montażowych w zakresie przebudowy głównych ciągów komunikacyjnych – alejek głównych zabytkowych Plant Miejskich na terenie Parku Nad Odrą, Parku Chrobrego i Parku Centralnego wraz z montażem elementów małej architektury (ławki, kosze, tablice informacyjne i pracami pielęgnacyjnymi, wycinkami i nasadzeniami zastępczymi drzew i krzewów. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.). Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy: a) w okresie przygotowania inwestycji: • zaznajomienia się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową oraz terenem inwestycji, • zaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020, • uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy. b) w okresie realizacji budowy: • kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu, • kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.), • kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania, • kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej, • kontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania, • niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, • współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, • dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania, • kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia, • przeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót, • kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania, • systematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, • wykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane, • wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania, • kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, • kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów, • skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, • skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania. c) kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne • udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, • udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, • rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, • niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych, • sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia, • ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót, • sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających, • udział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji. d) związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku: • odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy, • akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego, • uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych, • kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania, • przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu, e) w okresie gwarancji i rękojmi za wady: • udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, • kontrola usunięcia wad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy także dołączyć: 1) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:„Budowa hali sportowej w CKZiU w Strzelcach Op. oraz „Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy CKZiU w Strzelcach Op."
Dodano: 2024-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją zad. pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej 1807 O Strzelce Opolskie – Krasiejów na odcinku Rozmierka–Grodzisko - Kadłub – Etap 2 i Etap 3”
Dodano: 2024-02-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Modernizacja kompleksu sportowego Centrum Rekreacji Wodnej i Sportu w Strzelcach Op.”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwest. nad realizacją zadania pn.: „„Budowa hali sportowej w CKZ i U w Strzelcach Op.”oraz„Remont kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy CKZiU w Strzelcach Op.””
Dodano: 2023-09-28 - Poprawa warunków życia dzieci w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brzeskiego – budowa nowych i modernizacja istniejących placówek
Dodano: 2023-08-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Renowacja zabytkowego obwarowania miasta Byczyna odcinek B z basztą Piaskową i wieżą bramną wschodnią”
Dodano: 2023-04-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”
Dodano: 2022-12-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Stworzenie bezpiecznej przestrzeni korzystania z kultury poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu”
Dodano: 2022-10-14 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi krajowej nr 45 na odcinku Rogów Opolski – węzeł Opole Południe”
Dodano: 2021-04-20 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków dla Gminy Niemodlin w miejscowości Gościejowice Małe”
Dodano: 2021-03-26