Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie budowy ścieżek rowerowych i węzłów BIKE&RIDE na terenie Brzegu.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie budowy ścieżek rowerowych i węzłów BIKE&RIDE na terenie Brzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru budowlanego przy realizacji robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce PRZETARGI przy ogłoszeniu z dnia 25.08.2017r. pn. „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz w zakresie budowy ścieżek rowerowych i węzłów BIKE&RIDE na terenie Brzegu”, w następującym zakresie: • nadzór inwestorski w branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych przy robotach budowlanych i montażowych w zakresie oznakowania poziomego i pionowego realizowanych w obrębie: Placu Dworcowego (dz. nr 877/4 i 868/1) wraz z budową przystanku BIKE7RIDE, ulicy Piastowskiej (dz. nr 869, 306/6), ulic Jana Pawła II i Głowackiego (w zakresie oznakowania), Park Centralny, Nadodrzański, Chrobrego i Wolności (w zakresie oznakowania), Długa-Staromiejska (w zakresie oznakowania), ul. Krakusa-droga objazdowa (dz. nr 15, 9, 10), Wrocławska-Plac Bramy Wrocławskiej-Oławska, ul. Lechickiej i Kusocińskiego (w zakresie oznakowania), ul. Kochanowskiego-Kilińskiego-Konopnickiej. • nadzór archeologiczny w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, tj. dla robót prowadzonych w obrębie ul. Plac Bramy Wrocławskiej. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru archeologicznego przy realizacji robót budowlanych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, należy w szczególności: 1) prowadzenie ewentualnych badań ratowniczych, tj. naukowe badanie i dokumentowanie zabytków, które zostaną odkryte w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z wykonaniem części nadzorowanego zadania, tj. w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, 2) sporządzenie oraz złożenie wniosku, a następnie uzyskanie w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Opolu decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych w zakresie robót prowadzonych na obszarze archeologicznych nawarstwień kulturowych średniowiecznego miasta wpisanego do rejestru zabytków archeologicznych pod nr A-3/65, 3) wykonanie dokumentacji i sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego zgodnie z wymogami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz obowiązującymi przepisami oraz protokolarne przekazanie jednego egzemplarza tej dokumentacji Zamawiającemu. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych należy: 1. w okresie przygotowania inwestycji: • zaznajomienia się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową, harmonogramem robót oraz terenem inwestycji, • zaznajomienie się z umową o dofinansowanie w/w zadania ze środków UE z programu RPOWO na lata 2014-2020, • uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy. 2. w okresie realizacji budowy: • kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu, • kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie (deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.), • kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania, • kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej, • kontrola zgodności przebiegu robót z dokumentacją projektową i terminowości ich wykonywania, • niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, • współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, • dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania, • kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót zakresu wykonanych robót do potwierdzenia, • przeprowadzanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgłoszonych przez wykonawcę robót i sporządzanie protokołów odbioru częściowego stanowiącego podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót, • kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji zadania, • systematyczna kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, • wykonywanie czynności związanych z częściowymi odbiorami robót, opisanych w umowie na roboty budowlane, • wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych najpóźniej w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania, • kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, • kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów, • skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, • skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania. 3. kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne • udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, • udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, • rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, • niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych, podobnych lub zamiennych, • sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych, zamiennych i podobnych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia, • ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru końcowego i odbiorów częściowych wykonanych robót, • sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających, • udział, na wezwanie Zamawiającego, w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji. 4. związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku: • odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy, • akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego, • uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych, • kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania, • przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu, 5. w okresie gwarancji i rękojmi za wady: • udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, • kontrola usunięcia wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach