Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
- Data zamieszczenia: 2020-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
REGON: 52524000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Modernizacja Al. Jana Pawła II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej nadzorem polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji nawierzchni jezdni w ciągu Alei Jana Pawła II w Starogardzie Gdańskim na odcinku pomiędzy ulicą Pomorską, a ul. Kopernika – tj. odcinek długości 150,00 m i szer. 7,00m. 2.2. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje m.in.: a) rezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 4,0 cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki – 1050 m2, b) rozbiórkę istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm i ławy betonowej na całej długości odcinka ulicy objętego modernizacją wraz z wywozem i utylizacją gruzu z rozbiórki – 150,0 m, c) rozbiórkę istniejących obrzeży trawnikowych 8x30 cm wraz z wywozem i utylizacją gruzu z rozbiórki – 121,0 m, d) rozbiórkę opaski przyległej do jezdni z płytek betonowych 0,5x0,5 m wraz z wywozem i utylizacją gruzu z rozbiórki – 60,5 m2. , w miejscu rozebranej opaski należy przewidzieć uzupełnienie gruntu humusem wraz z obsianiem trawą, e) ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem na całej długości odcinka objętego modernizacją – 150,0 m, f) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną średnio 50 kg/m2 – 52,5 t, g) mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie bitumem oraz wykonanie nowej w-wy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej SMA 11 grubości min. 4 cm - 1050 m2, h) uzupełnienie humusem pobocza na grub. 10 cm wraz z obsianiem trawą – 96,8 m2 , i) wymianę włazów studni kanalizacji sanitarnej wraz z regulacją (pokrywy studni należy zastosować z logo wg załączonego wzoru)- 3 szt, j) wymianę włazów studni kanalizacji deszczowej wraz z regulacją (pokrywy studni należy zastosować z logo wg załączonego wzoru)- 5 szt, k) wymianę wpustów ulicznych wraz z regulacją – szt. 6, l) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – przejścia dla pieszych – 28m2, m) wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie segregacyjne – 34m2. 2.3. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań, dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania robót zgodnie z warunkami zamówienia w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną