Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastruktura techniczna w miejscowościach Stary Wiec, Płachty, Wysin i Liniewo oraz wymiana i modernizacja sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczna w miejscowości Wysin.

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6878520 , fax. 058 6878522
  • Data zamieszczenia: 2011-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 058 6878520, fax. 058 6878522
    REGON: 19167519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastruktura techniczna w miejscowościach Stary Wiec, Płachty, Wysin i Liniewo oraz wymiana i modernizacja sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczna w miejscowości Wysin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastruktura techniczna w miejscowościach Stary Wiec, Płachty, Wysin i Liniewo oraz wymiana i modernizacja sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczna w miejscowości Wysin. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę : sprawdzenie dokumentacji budowlanej, sprawdzenie ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zastosowania materiałów, urządzeń, systemów równoważnych obecność co najmniej razy w miesiącu na terenie budowy przez okres trwania umowy, sprawdzanie obmiarów robót dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową, przygotowania ewentualnych kosztorysów powykonawczych np. w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych itp., czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań wykonanych przez laboratorium Wykonawcy, kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej umową wartości, dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, sprawdzanie poprawności wycen dla ewentualnych robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających, udzielanie Wykonawcy Robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Inwestorem, organizowanie narad budowy minimum raz w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi, skompletowanie dokumentów do zgłoszenia obiektu o jego zakończeniu do nadzoru budowlanego otrzymanych od Wykonawcy Robót, organizacja odbioru ostatecznego egzekwowania od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, współpraca z nadzorem autorskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach