Gmina Sicienko ogłasza przetarg
- Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
ul. Mrotecka 9
86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
REGON: 54702300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko” Zadanie nr 4 – „Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzelewo” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego pełniona zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) obejmującego całość robót budowlanych wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą robót, oraz czynności odbioru i rozliczenia budowy. Nadzór inwestorski będzie pełniony w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonanie przebudowy wraz z rozbudową istniejącej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami do budynków usytuowanych na terenie miejscowości Strzelewo, realizowanymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sicienko” 2. Podstawowy zakres robót budowlanych związanych z realizacją zadania obejmuje swym zakresem wykonanie: a) Kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 250 mm, – 371 m, b) Kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm, –1 123,0 m, (w tym wymiana istniejącej sieci 86m) c) Kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 160 mm, – 108,5 m, , (w tym wymiana istniejącej sieci 5,5 m) d) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC Ø200 i 160 mm – 200 m i 57,5 m; , (w tym wymiana istniejącej sieci Ø200 -134m i Ø 160 -20 m) e) Studnie rewizyjne żelbetowe o średnicy Ø 1200 mm – 49 szt. (w tym wymiana istniejących 10 szt) f) Studnie rewizyjne PVC o średnicy Ø 425 – 5 szt. Kolektory kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z kanalizacyjnych rur PVC wg klasy sztywności SN8 kPa, SDR 34 o średnicach 250x7,3 , 200x5,9 i 160x4,7 mm, o połączeniach kielichowych, z gumowym pierścieniem uszczelniającym Przyłącza kanalizacyjne zaprojektowano z kanalizacyjnych rur PVC wg klasy sztywności SN8 kPa, SDR 34 o średnicy 200x5,9 i 160x4,7 mm. Studnie rewizyjne żelbetowe. Studnie typowe z kręgów żelbetowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego D=400 oraz stopniami złazowymi. Studnie zabezpieczyć roztworem asfaltowym, włączenia do studni wykonać za pomocą przejść szczelnych. Studnie rewizyjne PVC. Studnie kanalizacyjne systemowe PVC DN400 - zamknięcie rurą teleskopową. W zakresie dróg Po zrealizowaniu robót budowlano-montażowych należy przywrócić stan nawierzchni dróg w, których były prowadzone prace do stanu pierwotnego. UWAGI DODATKOWE: 1) Siec przebiegać będzie przez drogi i tereny gminne, grunty prywatne oraz drogę krajową nr 10. Ciągi komunikacyjne mają nawierzchnie utwardzone i nieutwardzone 2) Włączenie istniejących studni do kanalizacji projektowanej należy wykonać za pomocą wiertnicy bez rozkuwania ścian oraz przez założenie przejść szczelnych do rur PVC. 3) Na działkach 74/9, 74/10, 74/11 i 74/12 należy wymienić istniejące studnie i kanały oraz zmienić kierunek spadku ( zgodnie z częścią rysunkową) 4) W terenie nieutwardzonym studnie rewizyjne należy obrukować w promieniu 0,75 m. 5) Na trasie kanalizacji nie będzie występowała zieleń wysoka, nie przewiduje się wycinki drzew. 6) Prace należy prowadzić w sposób gwarantujący nieprzerwalne funkcjonowanie czynnej kanalizacji sanitarnej w Strzelewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie w/w robót budowlanych zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ na wykonanie robót budowlanych, dostępny na stronie internetowej www.bip.sicienko.pl w zakładce Zamówienia publiczne - przetargi. 3. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności umożliwiających wykonanie i zakończenie robót zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, pozwalający na prawidłową i celową eksploatację wybudowanych rurociągów kanalizacji sanitarnej; 4. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 5. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń (koordynator). 2) w specjalności drogowej bez ograniczeń. 6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 7. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29 - RIR.271.55.2022.CC Inspektor Nadzoru – inwestycja „Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie”
Dodano: 2022-12-04