Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wykonanie usługi nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), nad robotami budowlanymi w następującym zakresie:wymiany pokrycia dachu nad widownią (rozbiórka warstw pokrycia, demontażu płyt żelbetowych, ułożenia elementów nośnych z blachy trapezowej, wykonania izolacji termicznej z wełny oraz pokrycia z papy zgrzewalnej) wraz z niezbędnymi obróbkami i odwodnieniem dachu, docieplenia połaci oraz wykonania nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na pozostałych fragmentach dachu wraz z obróbkami i odwodnieniem dachu oraz niezbędnymi naprawami kominów,wykonania murów oporowych oraz konstrukcji tarasu od strony wejścia głównego budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, docieplenia ścian zewnętrznych oraz wykonania prac elewacyjnych (wyprawa tynkarska oraz okładzina z płytek klinkierowych), osadzenia parapetów zewnętrznych, wymianie drzwi zewnętrznych, dostawie i montażu okien piwnicznych, wykończenia tarasów i schodów zewnętrznych, montażu balustrad itp., demontażu elementów wykończenia sali widowiskowej i sceny (boazeria ścienna, posadzka drewniana, fotele, oświetlenie, kotara wraz z systemem przesuwu, konstrukcja podestu scenicznego, konstrukcja stalowa przesuwna ekranu kinowego itd.) wraz z wywozem i utylizacją,opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu aranżacji wnętrz obiektu (sala widowiskowa, galeria na I piętrze, holl wejściowy, sanitariaty, komunikacja oraz pomieszczenia kawiarni);opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu akustyki sali widowiskowej oraz studia nagrań w pomieszczeniu 0.42;robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynki i wyprawy ścienne, posadzki wraz z warstwami izolacji, okładziny ścienne, sufity podwieszone, parapety wewnętrzne, stolarka drzwiowa, balustrady i pochwyty wewnętrzne, prace malarskie itd.), w tym prac objętych projektem aranżacji i akustyki;demontażu, wywozu i utylizacji istniejącej rozdzielni elektrycznej wraz z likwidacją okablowania; wykonania nowych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej wraz z rozdzielnią elektryczną i wewnętrzną linią zasilającą, teletechnicznych;wykonania i uruchomienia węzła cieplnego; opracowania projektów i ich uzgodnienia z gestorem sieci w zakresie przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia wód deszczowych wraz z budową tych przyłączy,opracowania świadectwa energetycznego obiektu;wykonania prac zagospodarowania terenu wraz z budową oświetlenia zewnętrznego, zjazdami na drogę publiczną,uzyskania pozwolenia na użytkowanie; opracowania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku cd;serwisowania dostarczonych urządzeń, zgodnie z wymogami określonymi przez producentów przez okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia. Z zakresu prac wykończeniowych Zamawiający wyłączył: dostawę urządzeń wyposażenia kuchni (należy wykonać jedynie instalacje wewnętrzne i podejścia do urządzeń)prace wykończeniowe (malarskie, glazura ścian i podłóg) w pomieszczeniach 0.1 - 0.8 oraz 0.11-0.21 (piwnica), 1.1 - 1.6 oraz 1.20 - 1.21 (parter), 2.1 - 2.4 (piętro)Wykonawca winien uwzględnić w ofercie możliwość zwiększenia zakresu sprawowanego nadzoru inwestorskiego o roboty uzupełniające, polegające na wykonaniu robót wykończeniowych w pomieszczeniach 1.1 oraz 2.1 (kawiarnia - parter i antresola) z dostawą schodów ze stali nierdzewnej, elementów balustrad ze stali nierdzewnej z wypełnieniem szkłem laminowanym bezpiecznym VSG oraz wykończeniu pomieszczeń przyległych (1.2 - 1.5 oraz 1.20 i 1.21 na parterze i 2.2 na piętrze) w zakresie wykończenia ścian (wyprawa gipsowa i malowanie) i posadzek. Roboty te Zamawiający może zlecić wykonawcy robót budowlanych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6) ustawy Pzp.Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego:reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej,sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów budowlanych, instalacyjnych, urządzeń a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie a także materiałów niezgodnych z ofertą Wykonawcy i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego,sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych,potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrola zaawansowania prac, sprawdzanie przedmiarów, kosztorysów w tym również kosztorysów na roboty dodatkowe oraz merytoryczne potwierdzenie zgodności faktur z umową na roboty budowlane,organizacja i prowadzenie spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą, Zamawiającym oraz Nadzorem Autorskim,współudział w tworzeniu i egzekwowanie harmonogramu inwestycji oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach wynikających w trakcie realizacji robót mogących mieć wpływ na terminową realizację zadania,współpraca z Nadzorem Autorskim,uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w czynnościach związanych z ujawnieniem wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrola ich usunięcia przez wykonawcę zadania. Okres gwarancji i rękojmi zadania ustalony jest na 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót.Szczegółowe wymagania Zamawiającego, określające obowiązki Wykonawcy podczas pełnienia nadzoru inwestycyjnego określa załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 3.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 5) ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548 W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach