Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i pojazdów - Etap I

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i pojazdów - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem jest Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i pojazdów-Etap I. 2. Usługa obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego dla robót drogowych. 3. Zakres robót objętych zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i pojazdów-Etap I polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 6232P podzielony został na trzy podetapy realizacji: 1) podetap I - dotyczy robót na odcinku Kalisz- Godziesze Wielkie obejmujących wykonanie wzmocnienie i poszerzenia nawierzchni , wykonanie zatok autobusowych wraz z chodnikami, wartość robót do wykonania w ramach tego podetapu ma wynosić od 45% do 50% wartości wynagrodzenia brutto, 2) podetap II - dokończenie robót na odcinku Kalisz - Godziesze Wielkie, oraz roboty na odcinku Godziesze Wielkie - Brzeziny wartość robót do wykonania w ramach tego podetapu ma wynosić od 25% do 30% wartości wynagrodzenia brutto., 3) podetap III będzie dotyczył pozostałych robót objętych zamówieniem, 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: 1) projekt przebudowy dróg, 2) przedmiar robót, 3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1) sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2) zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną realizowanego zadania, 3) współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 4) współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 5) nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 6) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 7) nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 9) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji robót harmonogramem rzeczowo-finansowym, 10) udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 11) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 13) kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 14) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 15) stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 16) zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 17) zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 18) sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 19) zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 20) weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 21) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 22) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 23) doradzanie Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 24) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 25) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 26) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 27) sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót dla każdego z podetapów i wystawianie protokołu odbioru częściowego upoważniającego wykonawcę robót do wystawienia faktury, 28) poświadczanie terminu zakończenia robót, 29) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 30) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 31) identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 32) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 33) określanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót, 34) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 35) wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 36) przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) 37) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych i zamiennych, zaproponowanych przez wykonawcę robót w zakresie wartości fizycznych i finansowych, zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, 38) sporządzanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zaniechania wykonania określonego zakresu robót, wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 39) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 40) tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji, 41) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez przedstawicieli Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 , wyjaśnianie wątpliwości, udział w przygotowywaniu pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 42) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 43) sporządzanie dla Zamawiającego raportów okresowych oraz raportu końcowego, który winien zawierać analizę sfery projektowej z wykonaniem, 44) wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 45) dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 46) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 47) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. 6. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w specjalności drogowej, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 i pkt. 2. Pozostałe warunki i wymagania określone w pkt 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia nw. dokumentów: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzonego wg załącznika nr 1 do siwz), 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - sporządzone wg załącznika nr 2 do siwz, 3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego wg załącznika nr 3, 4. oświadczenia, że osoba, wymieniona w wykazie o którym mowa w pkt. 3, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, 5. pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji osoby wskazanej w wykazie o którym mowa w pkt 3 na okres korzystania z niej przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia lub innego dokumentu z którego wynika prawo Wykonawcy do dysponowania tą osobą, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (stosownie do art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach