Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk.

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru archeologicznego dla robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem jest Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk. 2. Usługa obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego: 1) dla robót drogowych, 2) dla robót mostowych, 3) dla robót gazowych, 4) dla robót kanalizacyjnych, 5) dla robót telekomunikacyjnych, 6) dla robót elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz pełnienie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych, a także współpracę w wyżej wymienionym zakresie z Zamawiającym. 3.Zakres robót objętych zadaniem pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk, polegających na przebudowie ciągu dróg powiatowych nr 4594P i 4586P podzielony został na trzy etapy realizacji: 1)etap I - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+000 minus 15,00 mb w m. Złotniki Wielkie do km 8+014,44 w m. Zbiersk obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a) część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.3-droga, odcinek Złotniki Wielkie-Zbiersk, dział 2.3-infrastruktura towarzysząca, odcinek Złotniki Wielkie-Zbiersk, dział 3.1-infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Zbiersk, dział 4-most na rzece Żabianka, b) część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 11- zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Petryki, dział 12-zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Zbiersk Kolonia i Zbiersk Cukrownia, 2) etap II - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+033,40 w m. Morawin do km 9+175,74 w m. Złotniki Wielkie obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a) część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.2-droga, odcinek Morawin-Złotniki Wielkie, dział 2.2- infrastruktura towarzysząca, odcinek Morawin-Złotniki Wielkie, dział 3.2- infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Goliszew , b) część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 2- przebudowa sieci w m Janków-, dział 7-zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Morawin za rondem w stronę Goliszewa, dział 8,9,10-zabezpieczenie istniejącej sieci w miejscowości Janków, Goliszew, Złotniki Wielkie, c) część 3 roboty związane z przebudową słupa linii napowietrznej średniego napięcia w m. Złotniki Wielkie, 3) etap III - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+036,90 w m. Tymianek do km 7+930,00 w m. Morawin obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a) część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.1-droga, odcinek Tymianek-Morawin, dział 2.1- infrastruktura towarzysząca, odcinek Tymianek-Morawin, dział 3.3- infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Morawin, b) część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 1- przebudowa sieci w Emilianowie, dział 3, 4, 5-zabezpieczenie istniejącej sieci w Emilianowie, w m. Krzyżówki, w m. Młynisko, dział 6-zabezpieczenie istniejącej sieci w miejscowości Morawin do ronda na drodze wojewódzkiej, c) część 2 roboty związane z przełożeniem sieci gazu w m. Emilianów, 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: 1) projekt przebudowy dróg, 2) projekt budowy mostu, 3) projekt usunięcia kolizji gazowej, 4) projekt usunięcia kolizji telekomunikacyjnej, 5) projekt usunięcia kolizji energetycznej, 6) projekt organizacji ruchu docelowego i na czas wykonywania robót budowlanych, 7) kosztorys ofertowy, 8) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1) sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2) zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną realizowanego zadania, 3) współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 4) współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 5) nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 6) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 7) nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 9) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji robót harmonogramem rzeczowo-finansowym, 10) udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 11) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 13) kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 14) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 15) stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 16) zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 17) zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 18) sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 19) zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 20) weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 21) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 22) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 23) doradzanie Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 24) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 25) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 26) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 27) sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót dla każdego z etapów i wystawianie protokołu odbioru częściowego upoważniającego wykonawcę robót do wystawienia faktury, 28) poświadczanie terminu zakończenia robót, 29) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 30) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 31) identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 32) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 33) określanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót, 34) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 35) wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 36) przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) 37) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych i zamiennych, zaproponowanych przez wykonawcę robót w zakresie wartości fizycznych i finansowych, zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, 38) sporządzanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zaniechania wykonania określonego zakresu robót, wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 39) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 40) kontrola umieszczenia przez wykonawcę robót na placu budowy tablic informacyjnych oraz, po zakończeniu robót, tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, 41) tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji, 42) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą WRPO na lata 2007-2013, wyjaśnianie wątpliwości, udział w przygotowywaniu pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 43) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 44) sporządzanie dla Zamawiającego raportów okresowych oraz raportu końcowego, który winien zawierać analizę sfery projektowej z wykonaniem, 45) wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 46) dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 47) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 48) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 49) pełnienie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych . 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego dla robót drogowych będzie pełnił funkcje koordynatora czynności pozostałych na budowie inspektorów nadzoru. 7. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy ). 2. wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej Oddział Kalisz nr 88 8404 0006 2008 0022 4510 0004. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu wadium na rachunek Zamawiającego, 4. w przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji oryginał dowodu wniesienia wadium należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce(nie wpinać trwale do oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. określony w ust. XIII Siwz ; do oferty należy dołączyć kopie ww. dokumentów. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek temu Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona z zastrzeżeniem pkt. 8 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 9. jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą, że: 1)dysponują lub będą dysponować osobami z niżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi: a)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót drogowych, b)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót mostowych, c)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót gazowych, d)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót kanalizacyjnych, e)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych, f)co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz wykażą , że osoby wymienione w pkt 2,ppkt 1 lit. a-f posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w określonej specjalności w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 2)dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do pełnienia nadzoru archeologicznego oraz wykażą, że osoba ta posiada uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych określone w § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 150 poz. 1579), tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyta po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczna praktyka zawodowa w zakresie tych badań lub kwalifikacje określone w §13 tegoż rozporządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę kilku funkcji określonych w ust. I pkt 2 ppkt 1 -2 przy spełnianiu wymagań określonych dla każdej funkcji niezależnie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.I będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o którym mowa w ust. I pkt 1 i 4. Pozostałe warunki i wymagania określone w ust.I mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia nw. dokumentów: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do Siwz), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy wpisać osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi które będą wykonywać czynności inspektorów nadzoru robót w odpowiednich specjalnościach oraz osobę z odpowiednimi uprawnieniami, do pełnienia nadzoru archeologicznego - sporządzony wg załącznika nr 3, 5. dla osób wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt 4 które będą wykonywać czynności inspektorów nadzoru robót w odpowiednich specjalnościach należy dołączyć uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6. dla osoby wskazanej w wykazie o którym mowa w pkt 4 która będzie wykonywać czynności nadzoru archeologicznego należy dołączyć: 1) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku archeologia, 2) dokument potwierdzający odbycie co najmniej 12-miesiecznej praktyki w zakresie badań archeologicznych wystawione przez pracodawcę lub zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 150 poz. 1579) 7. pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby-osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w ust. VIII pkt 3 Siwz, (100 000,00PLN) 9. dowód wniesienia wadium. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokumenty o których mowa w wyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null,.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach