Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Poprawa dostępności i rozwój specjalistycznych usług medycznych poprzez utworzenie Pracowni Kardioangiologii inwazyjnej w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach

Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Leśna 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3956974 , fax. 052 3956505
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
    ul. Leśna 10 10
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3956974, fax. 052 3956505
    REGON: 00030816900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Poprawa dostępności i rozwój specjalistycznych usług medycznych poprzez utworzenie Pracowni Kardioangiologii inwazyjnej w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pod nazwą: Poprawa dostępności i rozwój specjalistycznych usług medycznych poprzez utworzenie Pracowni Kardioangiologii inwazyjnej w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, zwanego dalej Projektem. Inwestycja obejmuje prace modernizacyjne w istniejącym obiekcie Szpitala
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunki wymienione w części A mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego, funkcji Inwestora zastępczego, Inżyniera Kontraktu, itp. nad budową, rozbudową lub modernizacją co najmniej trzech obiektów o wartości brutto co najmniej 14 mln zł (każda), w tym jednego obiektu służby zdrowia (budowa, rozbudowa, modernizacja) o kubaturze nie mniejszej jak 10.000 m3, z podaniem ich wielkości i wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego, funkcji Inwestora zastępczego, Inżyniera Kontraktu, itp. nad realizacją co najmniej 2-ch inwestycji współfinansowanych środkami z Programów Unii Europejskiej; 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ; Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a. Inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, w tym nadzorował co najmniej dwie inwestycje o wartości min. 10 mln zł brutto (każda) oraz co najmniej 1 obiekt służby zdrowia; b. Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, nadzorował co najmniej dwie inwestycje o wartości min. 10 mln zł brutto (każda) oraz co najmniej 1 obiekt służby zdrowia; c. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, w tym nadzorował co najmniej dwie inwestycje o wartości min. 10 mln zł brutto (każda) oraz co najmniej 1 obiekt służby zdrowia; d. Inżynier Rezydent - osoba odpowiadająca kwalifikacjom osoby wymienionej w ppkt. a, posiadająca doświadczenie w koordynacji nadzoru na co najmniej dwóch obiektów o wartości min. 10 mln zł brutto (każda) , oraz co najmniej 2-ch obiektów realizowanej przy udziale środków finansowych pochodzących z programów Unii Europejskiej; Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta przez inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych, pod warunkiem spełniania określonych wymagań; e. Specjalista ds. rozliczeń - osoba posiadająca wykształcenie ekonomiczne oraz co najmniej 5-o letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji, w tym w rozliczaniu co najmniej 2-ch inwestycji realizowanych przy udziale środków zewnętrznych, z czego jednej o wartości nie mniejszej jak 14 mln zł brutto. f. Potencjalni Wykonawcy z innych państw Unii Europejskiej, warunek posiadania niezbędnych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mogą spełnić składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion złotych, 2) rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2008, 2009, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - potwierdzający osiągnięcie przychodu z prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN za każdy rok. Warunki wymienione w części C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) dowód wpłaty wadium. Warunki wymienione w części D pkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną