Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2010-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z mieszkaniami chronionymi przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 11 w Kutnie w ramach projektu Poprawa stanu infrastruktury społecznej Miasta Kutna poprzez utworzenie kompleksu terapeutyczno-integracyjnego Wspólny Dom. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z mieszkaniami chronionymi przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 11 w Kutnie w ramach projektu Poprawa stanu infrastruktury społecznej Miasta Kutna poprzez utworzenie kompleksu terapeutyczno-integracyjnego Wspólny Dom. 2. Opis zadania inwestycyjnego: Budowa dwóch budynków parterowych, niepodpiwniczonych zlokalizowanych na działce nr ewid. 3/6 przy ul. Wyszyńskiego 11 w Kutnie. Budynki zaprojektowane zostały w technologii tradycyjnej z elementami konstrukcji wylewanej i drewnianej. Budynki mieszkalne z mieszkaniami chronionymi, w tym mieszkania dla potrzeb niepełnosprawnych: Budynek nr 1 - powierzchnia zabudowy - 857,37 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 694 m2 - kubatura - 3440 m3 Budynek nr 2 - powierzchnia zabudowy - 854,44 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 715,03 m2 - kubatura - 3615 m3 Do budynków zaprojektowano przyłącza: cieplne, elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Budynki zostaną wyposażone w instalacje wewnętrzne sanitarne, centralne ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową z węzłów cieplnych oraz instalacje elektryczne i teletechniczne. Zagospodarowany zostanie również teren przylegający do budynków w zakresie dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach, a także zagospodarowanie zielenią. Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego wynika z dokumentacji technicznej, która jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, tj. www.kutno.bip-jst.pl. 3. Zakres zamówienia: 3.1. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji Inwestycji: 1) Przygotowanie powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. 2) Udział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy. 3) Współpraca z wykonawcą robót przy opracowaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych związanych z realizacją zadania. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) W celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektowo - kosztorysową, umową na roboty budowlano - montażowe, szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót - Zamawiający wymaga obecności Inspektorów Nadzoru na terenie budowy co najmniej trzy razy w tygodniu, przez cały okres trwania realizacji zadania inwestycyjnego. 6) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zadania w zakresie wymaganym przepisami Prawo budowlane, aktami wykonawczymi do tej ustawy i projektami z należytą starannością. 7) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji inspektorów nadzoru dotyczących wykonania przez wykonawcę zakresów dodatkowych nie ujętych zamówieniem podstawowym. 8) Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości, postępem wykonanych robót oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót. 9) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót. 10) Zatwierdzanie faktur wystawionych przez wykonawcę robót w powiązaniu z wartością zawartą w umowie - harmonogramie rzeczowo - finansowym i harmonogramie płatności. 11) W terminie do 3. roboczego dnia każdego miesiąca sporządzenie i przedkładanie Zamawiającemu informacji za poprzedni miesiąc o wykonanym zakresie rzeczowym. 12) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych dotyczących realizacji zadania z udziałem Zamawiającego. 13) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 14) Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego instytucja finansująca w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie przez Zamawiającego określonym. 3.2. Obowiązki Wykonawcy na etapie odbioru końcowego Inwestycji: 1) Potwierdzenie gotowości do odbioru, zgłoszonej przez wykonawcę robót. 2) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru, wraz z zawiadomieniem dla służb biorących udział w odbiorze. 3) Uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru Inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót oraz skompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej. 4) Przygotowanie dla Zamawiającego odpowiednich dokumentów dla ewentualnego egzekwowania od wykonawcy robót kar umownych i odszkodowań z tytułu nienależytego lub nieterminowego wykonania zobowiązań umownych. 5) Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (jeden raz w roku) oraz końcowego na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, sporządzenie protokołów usterek oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia stwierdzonych wad i usterek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-06-09
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego - Oczyszczalnia ścieków w Łowiczu - budynek administracyjny
Dodano: 2016-05-31- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-05-31 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie budowy i przebudowy kompleksu budynków wraz z infrastrukturą podziemną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi na potrzeby nowej siedziby ŁSI sp. z o.o. - realizowanej w trybie Zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu- uzupełnienie
Dodano: 2014-04-10 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Dodano: 2014-03-19