Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kroczyce

Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6710710-2 w. 551 , fax. 32 6721971
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6710710-2 w. 551, fax. 32 6721971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kroczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych wchodzących w skład zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kroczyce w ramach: Poddziałania 7.1.1. Modernizacja i rozbudowa kluczowych elementów sieci drogowej Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewodztwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę dróg powiatowych 1773S i 1017S od miejscowości Kalinówka (poprzez Przyłubsko, Przybyszów, Kroczyce i Kostkowice) do granicy powiatu zawierciańskiego i myszkowskiego w miejscowości Dzibice o łącznej długości 14,85 km. Projektowana szerokość drogi - średnio 5,8 m Projektowana szerokość poboczy - 0,75-1,0 m Klasa drogi - Z. Kategoria ruchu : KR-3 Geometryczny układ drogi pozostawia się bez zmian . Na drodze projektuje się spadek daszkowy drogi o nachyleniu od 1,5% do 2,0% z normatywnymi przechyłami i poszerzeniami na łukach. Nawierzchnia jezdni : bitumiczna Nawierzchnia chodników : kostka brukowa betonowa gr. 8,0 cm (szara) Nawierzchnia zjazdów : kostka brukowa betonowa gr. 8,0 cm (kolor), bitumiczna, utwardzona destruktem z frezowania jezdni. Utwardzenie poboczy : tłuczniem kamiennym i grysem z utrwaleniem powierzchniowym emulsją wolnorozpadową. Całe zadanie zostało podzielone na 3 odcinki realizacyjne: ODCINEK I: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1773S NA ODCINKU KALINÓWKA - PRZYŁUBSKO. odcinek drogi powiatowej 1773 S, łączący drogę krajową DK 78 ( Kalinówka) z miejscowością Przyłubsko ODCINEK II: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1017S NA ODCINKU PRZYŁUBSKO - KROCZYCE. odcinek drogi powiatowej 1017 S, łączący drogę powiatową 1773S (Przyłubsko) z drogą krajową DK 78 (Kroczyce) ODCINEK III: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ KROCZYCE - DZIBICE. odcinek drogi powiatowej 1017 S od skrzyżowania z drogą krajową DK 78 w Kroczycach poprzez miejscowości Kostkowice i Dzibice do granicy powiatu zawierciańskiego i myszkowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Zakres uprawnień i obowiązków Inspektora nadzoru: 1. Obowiązki Inspektora nadzoru -Zarządzanie i administrowanie zadania sprawiedliwe i bezstronne w interesie obu stron -Podejmowanie kluczowych decyzji związanych z realizacją zadania -Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy robót -Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót -Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji -Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji projektu, egzekwowanie jakości zgodnie z dokumentacją techniczną, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zlecanie badań kontrolnych, wystawianie Zamawiającemu dokumentów do płatności -Wykonywanie czynności w imieniu Inwestora na podstawie pisemnego upoważnienia -Obsługa okresu gwarancyjnego - 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych -Obowiązek załatwiania stron i udzielania odpowiedzi w przypadku interwencji osób trzecich posiadających interes prawny z tytułu prowadzonych robót , a związanych z realizacją kontraktu i informowanie Zamawiającego o sposobie ich rozwiązania -Bieżąca kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa i organizacji ruchu -Udzielanie wszelkich informacji związanych z realizacją projektu uprawnionym osobom i instytucjom, po uzgodnieniu z Zamawiającym -Zachowanie poufności informacji objętej tajemnicą handlową -Inspektor nadzoru robót wystąpi w stosownym czasie o udzielenie pełnomocnictw umożliwiających reprezentowanie Zamawiającego -Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w tym ma za zadanie zapobiegać zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie 2. Zakres uprawnień Inspektora nadzoru: -Kontrola realizacji zadań określonych w umowie -Prawo do swobodnego dostępu do miejsc prowadzenia robót w ramach umowy oraz wszelkich informacji według uzasadnionej potrzeby Inspektora -Okazywanie wykonawcy granic pasa drogowego (po zapoznaniu się z dokumentacją) przy udziale Zamawiającego -Wskazanie miejsc składowania materiałów z rozbiórki w uzgodnieniu z Zamawiającym -Uczestnictwo w spotkaniach i naradach związanych z realizacją robót -Wydawanie opinii odnośnie zgłaszanych przez Wykonawcę, podwykonawców i przekazywanie jej Zamawiającemu celem zatwierdzenia -Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, dzienników budowy -Zatwierdzanie zgłoszonego przez Wykonawcę Kierownictwa robót oraz zgłaszanie do Nadzoru Budowlanego -Zakaz wykorzystywania czy też przekazywania stronie trzeciej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego oraz sporządzonej przez Wykonawcę za wyjątkiem uzyskania stosownej zgody -Prawo umożliwiania dostępu do terenu budowy dla osób upoważnionych -Sprawdzanie dodatkowych kosztów Wykonawcy za świadczenia na rzecz innych osób na budowie. Przekazanie stosowych dokumentów Zamawiającemu -Decydowanie o konieczności przedłużenia umowy po stosownych konsultacjach z Zamawiającym -Inspektor nadzoru ma prawo być poinformowanym o zamiarze wypowiedzenia umowy -Zatwierdzanie wartości robót do wypłaty dla Wykonawcy. Prawo do zakwestionowania pozycji zatwierdzonych w poprzednich fakturach -Zatwierdzanie Przejściowych Rozliczeń i przekazanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami -Zatwierdzenie Końcowego Rozliczenia i przekazywanie go Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami -Inspektor nadzoru ma prawo być poinformowanym o wystąpieniu Wykonawcy z roszczeniem o dodatkową zapłatę oraz oceny słuszności roszczenia -Inspektor nadzoru ma prawo być informowanym przez Wykonawcę o zaniechaniu wykonywania umowy lub jego przerwania w wyniku zwłoki w zapłacie -Uczestnictwo w konsultacji z Zamawiającym i Wykonawcą czy jest podstawa do uznania roszczenia Wykonawcy o dodatkową zapłatę -Sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z Końcowym Rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do Przejęcia całości robót -W nagłych sytuacjach, kiedy nie ma możliwości natychmiastowego kontaktu z Wykonawcą, Inspektor nadzoru w porozumieniu z Zamawiającym ma prawo do zlecenia robót w okresie gwarancyjnym innemu Wykonawcy -Po wygaśnięciu okresu gwarancji, kiedy wszystkie usterki i szkody zostaną naprawione, Inspektor nadzoru dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjny z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Wykonawca zakończył swoje obowiązki wynikające z okresu gwarancji -Sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do zakończenia umowy -Inspektor nadzoru będzie brał udział w rozstrzyganiu sporów -Inspektor nadzoru będzie informował o powstaniu konfliktu interesów -Inspektor nadzoru będzie załatwiał strony i udzielał odpowiedzi w przypadku interwencji osób trzecich posiadających interes prawny z tytułu prowadzonych robót , a związanych z realizacją projektu i informował Zamawiającego o sposobie ich rozwiązania -Bieżąca kontrola prawidłowości oznakowania robót w okresie budowy -W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy ewentualnej bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach