Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 387 01 00 , fax. 523 871 253
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 387 01 00, fax. 523 871 253
REGON: 52888200000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych: ZADANIE 1 - Przebudowa i termomodernizacja budynku nr 4 przy Placu Jana Pawła II w Solcu Kujawskim; ZADANIE 2 - Przebudowa i termomodernizacja segmentu C budynku przy ul. Kościuszki 12 w Solcu Kujawskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji oraz przebudowy obiektów użyteczności publicznej, mających na celu przystosowanie obiektów na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Roboty budowlane objęte świadczeniem usługi nadzoru polegać będą na wykonaniu: Część 1 1. prac termomodernizacyjnych w budynku nr 4 przy Placu Jana Pawła II: a) ociepleniu dachu, ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej b) wymianie oświetlenia na energooszczędne z ledowymi źródłami światła wraz z wymianą instalacji oświetleniowej, c) budowie instalacji fotowoltaicznej dla zasilania urządzeń elektrycznych w budynku, d) budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników oraz zaworów i głowic termostatycznych. 2. Przebudowy budynku nr 4 przy placu Jana Pawła II, obejmującej: a) prace demontażowe: rozbiórki: dachu, stropów, drewnianej klatki schodowej, ścian wewnętrznych, demontaże wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, armatury i ceramiki itp., b) wykonanie nowej konstrukcji stropów, dachu, klatki schodowej, szybu windowego, nowy podział pomieszczeń za pomocą systemowych konstrukcji ścian działowych z płyt GK, c) wykonanie wzmocnienia fundamentów i spękanych ścian zewnętrznych, d) wykonanie nowych instalacji wod-kan, co, wentylacji, elektrycznych i teletechnicznych, e) prace wykończeniowe: nowe wykładziny ścian, stropów, podłóg, montaż stolarki drzwiowej, itp., f) zagospodarowanie terenu działki 626 wraz z rozbiórką budynków gospodarczych. Część 2: 1. prac termomodernizacyjnych w segmentu C budynku nr 12 przy ul. Kościuszki 12: a) ociepleniu dachu, ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej b) wymianie oświetlenia na energooszczędne z ledowymi źródłami światła wraz z wymianą instalacji oświetleniowej, c) budowie instalacji fotowoltaicznej dla zasilania urządzeń elektrycznych w budynku, d) wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem nowych grzejników oraz zaworów i głowic termostatycznych. e) przebudowy segmentu C budynku przy ul. Kościuszki 12, obejmującej: f) prace konstrukcyjne: budowa szybu windowego, likwidacja schodów i wejścia do budynku od strony południowo-wschodniej, zamurowania otworów okiennych w ścianie zachodniej, wyburzenia części ścian nośnych, kanałów wentylacyjnych, itp. g) przebudowę wewnętrznego układu pomieszczeń dla dostosowania obiektu do planowanej zmiany sposobu użytkowania, h) wymianę instalacji wod-kan, co, elektrycznych, budowę instalacji wentylacji, teletechnicznej itp., i) prace wykończeniowe: malarskie, okładzinowe, montaż stolarki drzwiowej itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548, przed terminem składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29 - RIR.271.55.2022.CC Inspektor Nadzoru – inwestycja „Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie”
Dodano: 2022-12-04