Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych w ramach PROW na lata 2007-2013

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2697991 , fax. 024 2697981
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku
    ul. 1-go Maja 7b 7b
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2697991, fax. 024 2697981
    REGON: 00058558400095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych w ramach PROW na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie pełnili nadzór inwestorski lub kierowali budową dla: Część 1: co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy w branży robót wodno-melioracyjnej nad wykonaniem robót budowlanych spełniających łącznie następujące wymagania: - łączna wartość robót nadzorowanych lub kierowanych musi wynosić co najmniej 3 mln zł brutto, - na łączny zakres rzeczowy polegający na drenowaniu gruntów lub innych systemów odwodnień na pow. min 100 ha. Część 2: co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy w branży robót konstrukcyjno - budowlanych nad wykonaniem robót budowlanych spełniających łącznie następujące wymagania: - łączna wartość robót nadzorowanych lub kierowanych musi wynosić co najmniej 2 mln zł brutto, - o zakresie rzeczowym polegającym na budowie przebudowie lub remoncie budowli stanowiącej całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami tj. pompownie o wydajności min. 1,5 m?/s, stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków. Część 3: co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy w branży robót instalacji elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych spełniających łącznie następujące wymagania: - łączna wartość robót nadzorowanych lub kierowanych musi wynosić co najmniej 1 mln zł brutto, - o zakresie rzeczowym polegającym na budowie przebudowie lub remoncie budowli stanowiącej całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami tj. pompownie o wydajności min. 1,5 m?/s, stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków. Należyte wykonanie zamówień (pełnienie nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy) przy realizacji usług musi być potwierdzone referencjami. b)wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej kierowanie budową i nadzorowanie robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: Część 1: do wykonania nadzoru inwestorskiego w branży robót wodno melioracyjnych -uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracje wodne ub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w specjalizacji obiekty budowlane melioracji wodnych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Część 2: do wykonania nadzoru inwestorskiego w branży robót konstrukcyjno-budowlanych - uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracje wodne lub o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w specjalizacji: budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Część 3: do wykonania nadzoru inwestorskiego w branży instalacji elektrycznych -uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonaną usługę - 6 lat Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) oraz zmiany - Dz. U Nr 188/2008, poz. 1155 wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1.Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. 0 (w formie oryginału) 2.Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. - form. 0a, (w formie oryginału) 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. 4.oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5.oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy w branży robót wodno-melioracyjnych, konstrukcyjno-budowlanych i instalacji elektrycznych, (po min. 2 usługi dla każdej z branży) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów (referencje), potwierdzających, że pełnienie nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy nad realizacją wymienionych zadań zostało wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w punkcie IX 2 a) niniejszej SIWZ)- zgodnie z form. 2 7.Uprawnienia budowlane dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla każdej części (zgodnie z zapisami w pkt. IX 2b) oraz zaświadczeniem o przynależności tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz. U Nr 188/2008, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X a) 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w pkt 1), 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X b) 1) - 2) niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach