Przetargi.pl
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla 3 zadań pn. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Przebudowa pomieszczeń Bloku Porodowego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a , Dostosowanie Oddziału Urologii w budynku Bloku A Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie do aktualnie obowiązujących przepisów Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa i montaż automatycznego bezprzewodowego systemu parkingowego wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi, w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska 178a 178a
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla 3 zadań pn. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i realizacja zadania: Przebudowa pomieszczeń Bloku Porodowego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a , Dostosowanie Oddziału Urologii w budynku Bloku A Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie do aktualnie obowiązujących przepisów Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa i montaż automatycznego bezprzewodowego systemu parkingowego wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi, w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Roboty nie mogą zakłócać funkcjonowania pracy Oddziałów Szpitala oraz innych jednostek Szpitala. Inwestor zastępczy będzie wykonywał swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi zasadami.Inwestor zastępczy zobowiązany jest do posiadania kadry pełniących funkcję inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w niżej wymienionych specjalnościach a)konstrukcyjno - budowlanej, b)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres rzeczowy prac, dla których realizowany będzie nadzór inwestorski stanowi załącznik Nr 1A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Do obowiązków Inwestora zastępczego należeć będzie nadzorowanie prawidłowości realizacji i rozliczenia ww zadań inwestycyjnych zgodnie z Prawem budowlanym (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.), w szczególności w zakresie 1.Inwestor zastępczy działa w imieniu Zamawiającego i pełni rolę koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności. 2.Inwestor zastępczy i inspektorzy nadzoru odpowiedzialni są w zakresie swoich uprawnień zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414, z późn. zm.). 3.Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót jeżeli będzie wyłoniony. 4.Przygotowywanie następujących dokumentów dla Zamawiającego: a.Protokołów częściowych i protokołu końcowego odbiorów prac będących przedmiotem umowy sporządzanych zgodnie z postanowieniami Umowy o roboty budowlane i Harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierających szczegółowe zestawienie ilości rzeczywiście wykonanych robót budowlanych (ich obmiarów) będących przedmiotem umowy wraz z ich wyceną na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym wykonawcy robót oraz wskazaniem ewentualnych wad i usterek w wykonanych pracach, b.Sporządzanie miesięcznych sprawozdań i raportów zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco w układzie ogólnym i branżowym oraz przedkładanie tych raportów Zamawiającemu nie później niż do 10 każdego miesiąca; 5.Reprezentuje Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6.Ustalenie nadzoru ciągłego stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru. Organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę; Nadzór nad realizacją zadania powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji technicznej, projektowej. 7.Wydawania wykonawcy robót budowlanych, kierownikowi budowy poleceń dotyczących: dokonywania poprawek lub ponownego wykonania robót wadliwych, usunięcia nieprawidłowości oraz wstrzymania dalszych prac w razie, gdyby ich kontynuacja groziła niebezpieczeństwem dla życia i zdrowia ludzkiego, lub niedopuszczalnym odstępstwem od założeń projektowych albo warunków pozwolenia na budowę, przeprowadzenia niezbędnych pomiarów i badań, dostarczenia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia zastosowanych materiałów i urządzeń, 8.Nadzorowania przeprowadzenia niezbędnych prób i pomiarów przez wykonawcę robót. 9.Dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, dokonywanie obmiarów robót, nadzorowanie i odbiór robót, akceptacja dokumentacji powykonawczej przestawionej przez Wykonawcę robót. 10.Odpowiada za przestrzeganie realizacji warunków umowy przez Wykonawcę, odpowiada i egzekwuje dostarczenie badań, certyfikatów i atestów na użyte materiały i urządzenia podejmuje decyzje o ich dopuszczeniu do użycia i wbudowania. 11.Akceptowanie kadry kierowniczej i personelu zatrudnionego na placu budowy przez wykonawcę robót. 12.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 13.Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowych budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót. 14.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających z jednoczesnym wykonywaniem dokumentacji fotograficznej, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów technologicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 15.Informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, problemów zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót. 16.Inspektor nadzoru nie posiada uprawnień do zlecenia wykonania zamówień dodatkowych. 17.Inspektor nadzoru pełni wszelkie obowiązki wymienione w dokumentach projektowych z wyłączeniem decyzji finansowych oraz innych decyzji pociągających za sobą skutki finansowe dla Zamawiającego, 18.Dopilnowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP i prawo wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP. 19.Realizacja innych czynności koniecznych dla realizacji kontraktu zgodnie z umową, warunkami realizacji i innymi potrzebami. 20.Przeprowadzanie odbioru końcowego przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 21.Rozliczenia końcowego kosztów zadania inwestycyjnego w terminie 14 dni od daty odbioru końcowego inwestycji. 22.Zorganizowania i przeprowadzenia odbioru pogwarancyjnego zadania. 23.W czasie trwania okresu gwarancyjnego dokonywanie systematycznych przeglądów robót objętych kontraktem (raz w roku). Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania. 24.Wyegzekwowania od wykonawcy robót usunięcia wad stwierdzonych w protokole końcowym Odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w kwocie: 2.998,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach