Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Brodzica i pompownia w m. Obrowiec

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Brodzica i pompownia w m. Obrowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży: sanitarnej dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Brodzica i pompownia w m. Obrowiec obejmującego budowę sieci wodociągowej z przyłączami i punktami czerpalnymi jn: - budowa sieci wodociągowej: o długości 12.900 m w tym: - z rur PCV Dz 225/8,6 - 195 m: - z rur PCV Dz 160/6,2 - 4.732 m; - z rur PCV Dz 160/14/5 - 542 m; - z rur PCV Dz 110/4,2 - 3.896 m; - z rur PCV Dz 90/4,3 - 3.535 m; - pompownia wody - 1 kpl; - zestaw pompowy o parametrach H = 032 MPa, Q = 5 dm3/ sek z silnikami elektrycznymi. Ilość pomp w zestawie min 3 szt + 1 szt awaryjna, zamontowany na fundamencie w istniejącym budynku garażu na działce nr 183/3w m. Obrowiec. - budowa przyłączy wodociągowych z punktami czerpalnymi: - z rur PE Dz 63/3,8 - 47 m; - z rur PE Dz 40/2,4 - 1.943 m; - punkty czerpalne - 67 szt; Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży: sanitarnej. Do obowiązków Wykonawcy należy: - wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, - przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonanych pracach, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu, - prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, - kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, - żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę robót wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, - dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, - udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: - stwierdzenia gotowości do odbioru, - przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej. - potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, - sprawdzanie obmiarów robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, - udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień w trakcie kontroli przeprowadzanych przez Departament Koordynacji Projektów Europejskich, Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie oraz instytucji kontrolujące UE. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, robót lub elementów zakrytych wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy robót budowlanych ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu, - kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, - sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień atestów, wyników badań itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również obecność w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej na roboty budowlane. Zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 ( Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej) Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownik Zamówień CPV: 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach