Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia placów zabaw”

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia placów zabaw”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia placów zabaw” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego branży budowlanej pn. „Zakup wyposażenia placów zabaw”. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określa załącznik Nr 1 do projektu umowy. Nadzór inwestorski sprawowany będzie nad inwestycją polegającą na demontażu istniejących urządzeń placu zabaw, wymianie nawierzchni na nawierzchnię bezpieczną – żwirową, montażu ogrodzenia, przeglądzie i renowacji istniejących urządzeń przeznaczonych do ponownego montażu, montażu urządzeń nowych oraz z demontażu na 15-u placach zabaw na terenie Gminy Rudna. Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej www.bip.rudna.pl w zakładce przetargi pod indeksem p302_17 oraz do wglądu w Urzędzie Gminy Rudna, pokój nr 213 w godz. 7.30 do 15.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71324700-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty- wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody ,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4. do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną