Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 00015014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru i wykonanie ratowniczych badań archeologicznych przy pracach ziemnych związanych z Przebudową ul. Kuźniczej i Pl. Uniwersyteckiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego i wykonanie ratowniczych badań archeologicznych przy pracach ziemnych związanych z Przebudową ul. Kuźniczej i Pl. Uniwersyteckiego we Wrocławiu, tj.: pełnienie nadzoru archeologicznego; uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień oraz zezwoleń na przeprowadzenie badań; kompleksowe badania architektoniczne murów; kompleksowe badania warstw kulturowych; mycie, pakowanie, segregacja, klejenie, metrykowanie, ekspertyzy; sporządzenie kart muzealnych; przekazanie eksponatów do muzeum; przygotowanie kompleksowego opracowania naukowego w formie monografii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742750007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4500 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Dysponują zespołem, w którego skład wchodzą następujące osoby: archeolog, historyk architektury, mediewista, geomorfolog. 3. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie zrealizowane przez zespół interdyscyplinarny obejmujące pełnienie nadzoru archeologicznego i wykonanie ratowniczych badań archeologicznych w obszarze miejskim na powierzchni minimum 1 ha. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 - wszyscy wykonawcy; warunek 2 dowolny wykonawca lub łącznie, warunek 3 - dowolny wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie /spełnia/ nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Skład zespołu realizującego zamówienie. 4. Wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań (minimum jednego) obejmujących pełnienie nadzoru archeologicznego i wykonanie ratowniczych badań archeologicznych w obszarze miejskim na powierzchni minimum 1 ha. Do wszystkich wymienionych zadań należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie geodezyjnego operatu wywłaszczeniowego dla zadania Kalina - melioracja systemu ochrony przeciwpowodziowej, gm. Polkowice zad. nr 1 - regulacja rzeki
Dodano: 2011-04-11 - 1) Budowa łącznika pomiędzy drogą powiatową 1950D a DK35 - wykonanie operatu szacunkowego dla działki nr 115/1 AM -2, obręb Małuszów, 2) Budowa drogi wojewódzkiej nr 455 do drogi krajowej nr 8 - wykonanie operatów szacunkowych dla działek nr 111/7 obręb Kiełczówek, 110/9 obręb Kiełczówek, 110/10 obręb Kiełczówek. CPV 74275000-7,
Dodano: 2010-03-08 - Wykonanie geodezyjnego operatu wywłaszczeniowego dla zadania inwestycyjnego pn: Skora - Modlikowice, gm. Zagrodno
Dodano: 2010-03-02 - Wykonywanie podziałów nieruchomości i wznowień ranic nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Polkowice
Dodano: 2010-01-22 - Podział geodezyjny działek wymienionych w załączniku nr 1 w trybie ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych dla zadania pn. Budowa łącznika pomiędzy drogą powiatową nr 1950D a drogą krajową nr 35. CPV 74275000-7
Dodano: 2009-06-10 - Podział geodezyjny działek
Dodano: 2009-06-10