Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru i doradztwa merytorycznego nad projektowaniem i realizacją projektu pn. „Doświadczalna instalacja realizacji płyty kompozytowej na bazie odpadów wielomateriałowych typu Tetra Pak w Hryniewiczach k/Białegostoku

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 50001472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru i doradztwa merytorycznego nad projektowaniem i realizacją projektu pn. „Doświadczalna instalacja realizacji płyty kompozytowej na bazie odpadów wielomateriałowych typu Tetra Pak w Hryniewiczach k/Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług nadzoru i doradztwa merytorycznego (w zakresie technicznym i technologicznym) nad projektowaniem i realizacją projektu technologicznego pn. „Doświadczalna instalacja realizacji płyty kompozytowej na bazie odpadów wielomateriałowych typu Tetra Pak w Hryniewiczach k/Białegostoku” (dalej nazywanego „Projektem” a realizowana w ramach Projektu linia technologiczna nazywana jest dalej „Instalacją”). W zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności: a) opracowanie części merytorycznej (w zakresie technicznym i technologicznym) dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Zaprojektowanie wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem doświadczalnej instalacji do produkcji płyty kompozytowej na bazie odpadów wielomateriałowych typu Tetra Pak w Hryniewiczach k/Białegostoku” w ramach Projektu, w tym wzoru umowy na realizację tego zamówienia oraz doradztwo w tym zakresie, b) doradztwo i wsparcie merytoryczne (w zakresie technicznym i technologicznym) w postępowaniu/postępowaniach o zamówienia publiczne, którego/których przedmiotem będzie wybór wykonawcy/wykonawców Projektu i Instalacji, w tym przy czynnościach udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, ocenie ofert, wyborze oferty najkorzystniejszej, zmianach dokumentacji postępowania, doradztwo w postępowaniach odwoławczych od czynności i zaniechań Zamawiającego w postępowaniach przed KIO i przed sądami powszechnymi, c) doradztwo i wsparcie merytoryczne (w zakresie technicznym i technologicznym) w postępowaniach administracyjnych dotyczących uzyskania / zmiany / aktualizacji aktów administracyjnych potrzebnych / związanych z realizacją Projektu, w tym pozwoleń środowiskowych i budowlanych wskazanych w OPZ w szczególności w postępowaniu w sprawie rozszerzenia pozwolenia zintegrowanego, zgodnie z art. 181 Prawa ochrony środowiska, dla instalacji określonych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów instalacji, mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości (Dz. U. 2014 poz. 1169), bądź w obszarze otrzymania pozwolenia sektorowego w zakresie przetwarzania odpadów, w zależności od wymogów prawnych oraz postępowaniu w sprawie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części (hali w już istniejącym budynku, wchodzącym w skład instalacji ZUOK Hryniewicze), jeżeli taka zmiana jest wymagana prawem, d) doradztwo i wsparcie merytoryczne (w zakresie technicznym i technologicznym) oraz koordynowanie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) przy udziale Zamawiającego dostaw i montażu elementów Instalacji realizowanych w ramach Projektu, w tym uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych Instalacji, urządzeń technicznych, potwierdzanie faktycznie wykonanych dostaw oraz usuniętych wad, wydawanie wykonawcy Instalacji poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, żądanie od wykonawcy Instalacji dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych dostaw, przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, wykonywanie: nadzoru nad przeprowadzaniem wszelkich testów, prób i rozruchów oraz przeglądów, zatwierdzanie i przyjmowanie opracowanych przez wykonawcę Instalacji wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej i instrukcji obsługi, w celu ułatwienia przekazywania instalacji do eksploatacji Zamawiającemu, akceptowanie wyników wszelkich prób przed oddaniem Instalacji do eksploatacji, e) opracowanie części merytorycznej (w zakresie technicznym i technologicznym) dokumentacji w postępowaniach dotyczących certyfikacji i dopuszczenia do produkcji i obrotu produktu/produktów wytworzonych w Instalacji zrealizowanej w ramach Projektu oraz doradztwo w tym zakresie, f) doradztwo i wsparcie merytoryczne (w zakresie technicznym i technologicznym) w postępowaniach kontrolnych dotyczących Projektu oraz Instalacji, w tym postępowaniach sądowych, g) wyznaczenie zespołu Wykonawcy do realizacji Umowy zgodnie z OPZ, h) współpraca i koordynacja zgodnie z OPZ prac z zespołem Zamawiającego wyznaczonym do realizacji Projektu. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) pracowników obsługi przedmiotu zamówienia określonego w pkt 4.1. powyżej takich jak pracownicy biurowi przez cały okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. Ustalenie wymiaru czasu pracy Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy lub podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy - tom II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia, utraty i zwrotu wadium opisane zostały w Rozdziale 12 IDW (Tom I SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do IDW. 2. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: a) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w załączniku nr 3 do IDW, b) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do IDW, c) złożyć dokumenty wraz z ofertą, w szczególności oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór załącznik nr 5 do IDW), które określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w pkt 10.7.1. IDW. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 9.1.2 IDW. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1 IDW składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do IDW). 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp złożyć dokumenty i oświadczania, przy czym: 1) dokumenty o których mowa w pkt 10.4. IDW składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 9.1.2. IDW. 4. Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu i zarazem Koordynatora” sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularze oferty, c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW), f) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór: załącznik nr 3 do IDW), g) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie (jeżeli Wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) – załącznik nr 5 do IDW, oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie, jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego, h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach