Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru, całodobowej obsługi i konserwacji oczyszczalni ścieków w ośrodku dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru, całodobowej obsługi i konserwacji oczyszczalni ścieków w ośrodku dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru, całodobowej obsługi i konserwacji oczyszczalni ścieków socjalno-bytowych w ośrodku dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku. W ramach usługi, Wykonawca zapewni kompleksową obsługę i eksploatację oczyszczalni ścieków wraz z pełnieniem nadzoru technologicznego w okresie 2 lat od daty wejścia w życie umowy. Pod pojęciem kompleksowa obsługa należy rozumieć wszelkie czynności służące utrzymaniu w ruchu i niepogorszonym stanie technicznym oczyszczalni ścieków, w tym również wykonywanie bieżących analiz jakości ścieków oczyszczonych i osadów pościekowych. Szczegółowe informacje dot. przedmiotowej oczyszczalni ścieków zawarte są w załącznikach nr 2 - 13 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację o zakresie prac powierzanych do wykonania podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 18 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom jedynie: wykonywania analiz laboratoryjnych ścieków i osadów, wywozu i utylizacji odpadów powstających w oczyszczalni ścieków w wyniku prowadzenia procesu technologicznego oczyszczania ścieków, wykonywania ekspertyz specjalistycznych, wykonywania prac w obszarze branży elektrycznej i Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA), wykonywania prac specjalistycznych obejmujących remonty i naprawy urządzeń technologicznych, poboru próbek ścieków i osadów do analiz. Na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem umowy, na cały okres realizacji umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto na jedno i wszystkie zdarzenia. 1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zawarcie umowy ubezpieczenia, w tym w szczególności kopię umowy i polisy ubezpieczenia, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy W przypadku uchybienia przedmiotowemu obowiązkowi Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i jednocześnie obciąży Wykonawcę karą finansową w wysokości 15 000,00 zł. 2. Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania zmian warunków ubezpieczenia bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 3. Wykonawca oświadcza, że umowa ubezpieczenia bądź polisa ubezpieczeniowa będzie ważna przez cały okres trwania niniejszej umowy. Zamawiający w każdej chwili, w trakcie realizacji umowy, może zażądać przedstawienia przez Wykonawcę dowodu ważności ubezpieczenia w postaci dowodu opłaty całości ubezpieczenia lub, w przypadku opłat ratalnych, dowodu opłaty aktualnej składki ubezpieczeniowej. 4. Jeżeli Wykonawca w terminie określonym w pkt. 2 nie wykona zobowiązań nałożonych przez zapisy pkt. 2 i 4, Zamawiający będzie mógł dokonać ubezpieczenia, na koszt Wykonawcy. Koszty, które Zamawiający poniesie, opłacając składki ubezpieczeniowe, będzie mógł potrącić z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidywane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu na powiadomienie o wystąpieniu awarii wraz z czasem na usunięcie awarii niewymagającej zakupu nowych urządzeń lub części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach