Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308 , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 2. Muzeum Sztuki Współczesnej, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu znajduje się w Pawilonie Czterech Kopuł, obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 343/Wm, decyzją z 15 kwietnia 1977r. Ponadto jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO 13.07.2006 - jako otoczenie Hali Stulecia. 3. Do podstawowych zadań Nadzoru Autorskiego należeć będzie w szczególności: 1) przygotowywanie propozycji wyjaśnień i odpowiedzi na pytania w prowadzonych postępowaniach mających na celu wybór wykonawcy dostaw i usług montażu sprzętu i urządzeń, wyjaśnianie technicznych spraw projektowych, weryfikacja wyjaśnień dot. opisu przedmiotu zamówienia, 2) przygotowanie harmonogramu nadzoru autorskiego w terminie 7 dni od otrzymania harmonogramu realizacji prac od wykonawcy dostaw i usług montażu sprzętu i urządzeń, 3) pilnowanie prawidłowej realizacji dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia pod względem zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 4) sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych, przez wykonawców: sprzętu, urządzeń, materiałów, i ich zgodności z dokumentacją projektową; opiniowanie zgodności realizowanego kontentu z celem Projektu, zgodnie z procedurami przyjętym przez Zamawiającego 5) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i rozwiązań technicznych w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi , normami i innymi obowiązującymi właściwymi przepisami, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych dostaw i usług oraz usuniętych wad, 7) wyjaśnienie, w trakcie realizacji dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia wątpliwości dotyczących projektów wykonawczych i STWiOR zawartych w nim rozwiązań na żądanie inwestora i Inżyniera Projektu (doradcy technicznego), 8) udział w okresowych komisjach, naradach technicznych i spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub Pawilonie Czterech Kopuł przynajmniej 1 x w tygodniu, a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszelkich zagadnień techniczno-technologicznych mających wpływ na postęp realizacji Projektu. W informacji o komisjach, naradach technicznych i spotkaniach, Zamawiający każdorazowo będzie wskazywał przede wszystkim termin, miejsce, specjalistów i ramowy zakres spraw; 9) uzgadnianie na wniosek Zamawiającego z inwestorem i doradcą technicznym (Inżynierem Projektu) możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń oraz rozwiązań projektowych – z zastrzeżeniem, że ewentualne rozwiązania zamienne nie mogą spowodować niedopuszczalnej zmiany założeń projektu unijnego, w ramach którego są realizowane dostawy i usługi montażu sprzętu i wyposażenia. W przypadku konieczności uszczegółowienia i/lub doprecyzowania dokumentacji projektowej – dostarczenie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie: *PDF, *DOC, *DWG w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz przekazanie Zamawiającemu praw autorskich do tej dokumentacji, 10) czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu wykonawczego. 11) współpraca z Inżynierem Projektu (doradcą technicznym) i wykonawcą dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia, 12) udział w odbiorach częściowych oraz w odbiorze końcowym, 13) sprawdzenie i pisemne zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, którą wykonawca dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia będzie zobowiązany opracować dla Zamawiającego po zakończeniu zamówienia, do odbioru końcowego. 14) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia tj. zapewnienia, aby wszystkie dostarczone sprzęty i wyposażenie wspólnie tworzyły jeden zintegrowany system wystawienniczy optymalizujący możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1. 5. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Projektu określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 92 1050 1575 1000 0005 0269 5836 z adnotacją „Wpłata wadium – zamówienie nr sprawy: 11/2017. Świadczenie usługi nadzoru autorskiego w Projekcie POIIŚ”. 2) poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY: 1) Załącznik „Skrócony opis proponowanej metodologii organizacji pracy zespołu nadzoru autorskiego”, (SKŁADANE DO OFERTY – DO OCENY W KRYTERIUM OCENY OFERT - ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU SPECJALISTÓW NADZORU AUTORSKIEGO) . UWAGA! Nie dołączenie do oferty opracowania pn. „Skrócony opis proponowanej metodologii organizacji pracy zespołu nadzoru autorskiego” będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków postępowania w okolicznościach, o których mowa w dziale V ust. 2 SIWZ. Dokument składa się w formie oryginału. (SKŁADANE DO OFERTY).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach