Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru autorskiego nad zadaniem realizowanym na podstawie projektu budowlanego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Poprawa dostępności i jakości pomocy społecznej poprzez rozbudowę DPS w Foluszu wraz z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno-ściekowej - Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej. 2. Do obowiązków Wykonawcy podczas pełnienia nadzoru autorskiego należy w szczególności pełny zakres czynności określony w przepisach art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) a mianowicie: - stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem; - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań (art. 20 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane) w terminie 7 dni, a w razie konieczności wykonanie rysunków roboczych szczegółów; - ustalanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych; - uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego; - uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego; - opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej w terminie 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania oraz uczestniczenie we wszystkich innych czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanych zdolności użytkowych obiektów; - wykonanie dokumentacji zamiennej na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym dostosowanym do potrzeb budowy; - doradzanie w innych sprawach dotyczących przedmiotu umowy; - potwierdzenie oświadczenia Kierownika Budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt. 2 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.); - innych zagadnień mogących powstać w trakcie realizacji zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.jaslo.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach